Oxzygen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en 80-mod commodore. Er det noen som har no tips om hva jeg skal se etter av feil?:) Siter Kjør Ford, kjør stil! VOLVO ÆKKE BIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 rust er vel største problemet på disse. spesielt dempertårnene framme. tekniske problemer er små og tar kort tid å fikse sammenliknet med store rustangrep. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 veldi vanlig med rust bakers i kanalene, og helt frems i forskjermene mot lyktene, samt skjermkantene bak. ellers skjer det aldri noe feil med dissa bilene!! ... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 rust langs dører hjulbuer og bakskjerm. og såklart dempertårn. har for tiden litt slakk i endeleddene på min så litt vibrering når eg kjører. men ellers prima bil;) men, vær obs på forbruket;) dette er ingen sur toyota Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-max Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 v8 i commodore sikle siklehehe kossen har du gjort det???går ut fra du har brukt en chevy smaal block men har du orginal travers????og var det mye stress og tillpasse motorfester og sånt dill og sist men ikke minsk kossen er det med plass nedi der no då???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-max Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 rust langs dører hjulbuer og bakskjerm. og såklart dempertårn.har for tiden litt slakk i endeleddene på min så litt vibrering når eg kjører. men ellers prima bil;) men, vær obs på forbruket;) dette er ingen sur toyota døh roli i svingene no gutt eg har kjort toyotaer som har brukt mere lake en commodoren min det e ikke litt flipp en gang en opel 2,5 s i noenlunde god stand ligger rundt literen med NORMAL kjøring....så er jo det opptil hver enkelt og vurdere som normal kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commisen81 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 min har rust i bagasjerommet hvor reserve dekket står. og litt rust i hjulbuene bak. foran er min ganske så grei, men litt rust er det så det blir nok noen timer med rust sveiseing ja=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg