Gå til innhold

Radiatoren og Sentrallåsen virker ikke som de skal

Ranger emnet


Blaxtah

Anbefalte innlegg

Enten jeg bruker fjernstyrt sentrallås eller om jeg setter nøkkelen i døren så blir ikke bagageluka låst på min E36.

Og jeg finner ingen kabler eller noe som er koblet til låsen, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen gode forslag til åssen jeg skal få den til og fungere på sentrallåsen ?

 

Er forresten en 1992 mod 316i om det har noe og si

 

Edit, har et problem til også.

For noen uker siden, så sto bilen min på tomgang, mens jeg drev og koblet noe anlegg, så jeg ikke skulle tømme batteriet.

Etter nesten 1 time kokte den, nåla gikk plutselig fort opp på det røde. Da bilen hadde "roet" seg igjen, så åpnet jeg radiatoren og mye av vannet var borte, mye hadde sprutet ut. Så jeg fylte på igjen med vann, og kjører litt med den, og alt blir borte, samme skjedde igjen nå, alt vannet bare blir borte, ser ingen tegn til at det renner noe av den eller noe heller, så jeg lurer på hvor det blir av vannet og hva som er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ; p

Ja men den står vertikalt ; )

Men fungerer ikke allikevel, jeg er 99% sikker på at det ikke er sentrallås på bagagelokket på den jeg, men de hos bmw sa det er det hvis det er sentrallås i resten av bilen, men jeg tror fortsatt ikke på de, kan ta bilde av låsen i morgen så kan dere se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente original sentrallås jeg :p

En ettermontert vil jeg tro bare virker på dørene ja, så enten må du lete opp en enkelt lås som du kan koble inn på sentrallåsen som er der, eller du kan leite etter et nytt sett som også har med bagasjen ;)

 

Kan selvfølgelig bruke gode gamle nøkkeln også, men er jo litt kjipt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår