chevy8 Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 men han vil ikke ha motoren min i innbytte= for lite cash til kjøp:(:( noen som trenger 355motorn min? girkasse følger evt med Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 noen som trenger 355motorn min? Nei, men jeg sier ikke nei takk til en CBB 454. Den nest mandigste vinkelen i min verden... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hva er den MEST mandige vinkelen i verden da? Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Nei, men jeg sier ikke nei takk til en CBB 454. Den nest mandigste vinkelen i min verden... Ligger en komplett marine CBB 454 hjemme her på tunet.. Går på fyllinga om 2-3 dager. Bare å komme å hente den.. :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ligger en komplett marine CBB 454 hjemme her på tunet.. Går på fyllinga om 2-3 dager. Bare å komme å hente den.. :) Stopp! Staaans! Holdt! Hva er'e du sier gutt. Hva er gæærnt med denne siden den skal på fyllinga? Er den reparabel henter jeg den tvert... Som i søndag! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hva er den MEST mandige vinkelen i verden da? Denne: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 HAr den gått med saltvannskjøling rett i motoren eller varmeveksler? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 HAr den gått med saltvannskjøling rett i motoren eller varmeveksler? Det er jo en grunn til den er byttet ut ;) Men blokka er hel, akselen til oljepumpa knakk, så oljetrykket forsvant, så en aldri så liten overhalling er nødvendig. Tror også toppene er hele, men saltvann og jern er en dårlig kombinasjon. Ser jævlig ut, men er nok håp. Mye er gjort med litt syrekoking :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 regna med det ja! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Stopp! Staaans! Holdt! Hva er'e du sier gutt. Hva er gæærnt med denne siden den skal på fyllinga? Er den reparabel henter jeg den tvert... Som i søndag! Er reparerbar for en pris ja :) Bare å hente den, ta med henger så har jeg traktor å lesseapparat :) Men send meg en PM så tar vi detaljene der Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Er reparerbar for en pris ja :) Bare å hente den, ta med henger så har jeg traktor å lesseapparat :) Men send meg en PM så tar vi detaljene der Du har ikke et bilde eller syv... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg