truhaa Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Redigert 29.08.07 pga nye bevis;) sel slutten av 1ste post Lå noen gamle felger hos svogeren min som jeg nappet med meg hjem for å teste ut litt forskjellig, disse felgene har stått ute i ca 15 år, så de ser ikke bra ut, samt at de er brukt i bilcross og er "litt" hakketet/bulkete. Uansett, vask og alu polish skulle testes, og jo værre utgangspunktet er jo bedre virker resultatet, selv om de ikke ble bra ble de i allefall mye bedre en de var. Noe asfalt tviler jeg de vil se igjen, om ingen her kjenner til noen som reparerer alu felger Felgene er Graku Comp 2-delt i 13" ikke sikker på bredde, men de er bra breie (bolt er 4/120 vil jeg tro) Om noe kjenner til disse hadde det vær morro med litt info. Nok snikk snakk Slik så de ut: På med P21s wheel gel Så etter vask med: -P21s wheel gel -Megs wheelbrush hard -Megs wheel brush soft -Snow foam i bøtte og en gammel svamp Litt claying, som var som å pisse i motvind, så og si håpløst, men det ble testet/gjort Etterpå: Bedre, men ikke bra.... Så i gang med P12 wheel cleaner på en felg og P21s polishing soap på den andre, disse var så og si like, p12 er flytende type og P21s er fast type. På med de, og jobbe det godt inn, måtte gjøres noen ganger da svamp/pad ble bra sorte etter en kort stund Etterpå: P21s P12 Ferdig etter polering med Duragloss alu polish, som lovte at de skulle bli som crom, noe som ikke var tilfelle, men da mener de nok ikke felger som har hatt bra med runder på bane og vært lagret utendørs i rimelig mange år. men blankere ble de da. Han har 2 felger til som jeg skal prøve med polish ball på (til drill) så fårn se om det gjør større underverker..... Etter polish ball: W-O-W Det var andre boller tenker jeg, fortsatt ikke "nye" men ble så vanvittig mye blankere etter Duragloss metal polish og polish ball på drill.... the end Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 skikkelige retro felger det der... planene er å få de fine igjen? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Tja plan og plan, om noen klarer å rett bulker i de så kunne det vært morro å fått de kjørbare igjen, samt få lakkert senter på nytt. Tenkte jeg skulle dra de ned til en dekk butikk å høre om det i det hele tatt er håp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Tja plan og plan, om noen klarer å rett bulker i de så kunne det vært morro å fått de kjørbare igjen, samt få lakkert senter på nytt. Tenkte jeg skulle dra de ned til en dekk butikk å høre om det i det hele tatt er håp. dekk sjekk i mysen fikser det. hva slags bredde er det på dekkene som sitter på? ser ut som de er relativt breie! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Dekk er Dunlop racing 200/550-13 og 185/550-13, 2 stk 9,5" og 1 x 8" (selv målt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 såpass ja, interisert i å selge felgene? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 >Nja de er ikke mine, og han som eier de selger normalt sett ingenting, lar det heller forfalle, men jeg kan event høre med han, om jeg da ikke beholder de selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Vel etter en runde med Mother polishing ball og DG 881, kom det fram til dette etter noen minutter med polering: Så nå er akun på lading for å fulføre jobben, ble bra overasket over hvor stor forskjell det er mht hånd og maskin polering på aluminium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Wow det ble sinnsykt bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Graku felger i bilcross???? RAN Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg