M_A_X Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hei! Jeg har en Opel Commodore B coupe som jeg har tenkt å sett en chevrolet 305 motort i. Den motoren har ikke mer effekt enn den som stod i originalt. Men hvordan skal jeg gå frem for å få dette godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Snakk med ditt lokale Biltilsyn! Kan lønne seg å ha med seg alle data på bilen din og den bilen som motoren du vil ha står i(specs om motor,bremser,vekt,utslipp,effekt osv..). Er vanskelig å få slikt godkjent,men kan jo prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_A_X Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Okei:) Var noen som sa at man måtte kontakte importøren av opel for å få papirer fra dem? Stemmer d eller er d helt opp til biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Opel er neppe behjelpelige med å få noe godkjent,samme med BMW,Mercedes osv.... De har slutta med slikt... Men du kan sikkert få papirer på selve bilen fra de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_A_X Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Så da er det med andre ord bare opp til biltilsynet? Huff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Se litt på Hva "351RS" skrev i søknaden sin, da han putta V8 i granadaen sin! Du må dokumentere at drivverket ikke blir belastet med mer dreiemoment enn orginalt, og at vekta på bilen ikke overskrider tillatt totalvekt osv. osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Er vel bar å få tak i dokumentene på en Australsk Commodore, dei var jo levert med V8 originalt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg