Gå til innhold

Volvo S40, 2006 2,0TD

Ranger emnet


El_Joki

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat avsluttet min tråd på Vectraforumet da jeg har kjøpt ny bil. Dette er en 2006 Modell S40 med 2 liters diesel og sportsspakke. Bilen er spekket med masse utstyr men jeg har ikke fått hentet den enda. Men snart snart... :D

Jeg lurte om noen visste hvordan det er med hengerfeste på disse bilene? Er dette no som er standard eller ekstrautstyr. Om det er avtagbart eller permanent montert. Jeg er ikke sikker om det er noen krok på denne nå og selgeren var ikke sikker selv...

Hvor mye ville det koste å få ettermontert avtagbart hengerfeste hvis det i det hele tatt er mulig?

 

Skal slenge ut bilde også etterhvert....

 

Ja da va det gjort...

 

n592220379_388023_8142.jpg

 

n592220379_388024_8808.jpg

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

TAkk takk for det.

Jeg tenker jeg lar et merkeverksted ta seg av hengerfestet. Har ikke lyst å begynne styre no selv med det. Jeg fikk pris på det igår. 8500,- ferdig montet med alt. Dvs inkl hengerfestet (3500,- eller no sånt), kabelsett (ca 1000,-) og montering å oppgradering av software...

De sa til og med at de hadde gjort det en gang før på en Volvo S40 med hekkskjørt så regner med det skal gå greit. Men nu er det ikke no hasteverk med det så jeg tenkte jeg kanskje skulle sjekke pris i f.eks sverige. Der er det sikkert en del billigere og de burde jo ha peil på volvo... :D

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk takk for det.

Jeg tenker jeg lar et merkeverksted ta seg av hengerfestet. Har ikke lyst å begynne styre no selv med det. Jeg fikk pris på det igår. 8500,- ferdig montet med alt. Dvs inkl hengerfestet (3500,- eller no sånt), kabelsett (ca 1000,-) og montering å oppgradering av software...

De sa til og med at de hadde gjort det en gang før på en Volvo S40 med hekkskjørt så regner med det skal gå greit. Men nu er det ikke no hasteverk med det så jeg tenkte jeg kanskje skulle sjekke pris i f.eks sverige. Der er det sikkert en del billigere og de burde jo ha peil på volvo... :D

 

Lettvindt å montere selv.

 

Husker jeg monterte på en S40 Sport med en gang den kom, delbart. Da hadde de ikke fått laget dekkåpe enda, så måtte lage den selv. Ble litt plastsveising og kunden blr fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk takk for det.

Jeg tenker jeg lar et merkeverksted ta seg av hengerfestet. Har ikke lyst å begynne styre no selv med det. Jeg fikk pris på det igår. 8500,- ferdig montet med alt. Dvs inkl hengerfestet (3500,- eller no sånt), kabelsett (ca 1000,-) og montering å oppgradering av software...

De sa til og med at de hadde gjort det en gang før på en Volvo S40 med hekkskjørt så regner med det skal gå greit. Men nu er det ikke no hasteverk med det så jeg tenkte jeg kanskje skulle sjekke pris i f.eks sverige. Der er det sikkert en del billigere og de burde jo ha peil på volvo... :D

 

Lettvindt å montere selv.

 

Husker jeg monterte på en S40 Sport med en gang den kom, delbart. Da hadde de ikke fått laget dekkåpe enda, så måtte lage den selv. Ble litt plastsveising og kunden ble fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da har æ bestemt mæ for at hverken chiptunig eller hengerfeste kommer med det første. Skal vente til en sverigetur nærmer sæ så ta kontakt der eller i finland for den saksskyld. Har hørt det kan være opptil halvparten så billig.

Chipping kommer hvis æ føler for det plutselig.

 

Ellers så kan dåkker jo gå inn på bilgalleri.net å ta en titt... :P

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Nope, ikke noe er gjort. Syns bilen er ferdig slik den er.

Tror ikke jeg kommer til å montere hengefeste heller. Kjøper heller en til bil. Lyst på en eldre 4x4 som æ kan ha som guttebil.

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår