Gå til innhold

spørsmål ang xeon til vento

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

heey

 

jeg har lyst til å prøve xeon lys på min vento,noen her som har noen erfaringer med det her eller? på vento eller golf 3 da,lurer også på slags pæretyper det er i vento,har angseyes lykter vist det spiller noen rolle

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har bestilt bi-xenon lys til min nå er rett rundt hjørnet

i min er det vertfall h4 pære.

 

Jeg har aldri fått med meg forskjellen på bi-xenon og xenon.

Skal bytte til det jeg og, men lurer på hva jeg skal bestille.

Jeg har 2*H7 i mine lykter.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H4 har kjørelys og fult lys i samme pæra derfor blir det bi-xenon

alså xenon i både kjørelys og fult. med h7 så får du bare xenon alså enten på fult lys eller kjørelys ikke begge då er du nødt til å montere 2 sett. trur det var sånn det var? ja

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H4 har kjørelys og fult lys i samme pæra derfor blir det bi-xenon

alså xenon i både kjørelys og fult. med h7 så får du bare xenon alså enten på fult lys eller kjørelys ikke begge då er du nødt til å montere 2 sett. trur det var sånn det var? ja

 

å montere xenon lys i vanlige lamper er helt på trynet... spredningen av lyset blir helt feil, og dere vil få dårligere lys utbytte, samt bilen deres er ikke lenger typegodkjent, teoretisk sett betyr det at bilen som det er ettermontert jalla xenon på ikke har forsikring eller lov til å kjøre på offentlig vei, men dette visste dere vel før dere kjøpte og monterte?

 

sats heller på dr.led xenon look led hovedpærer, da disse gir godt lys og ser ut akkurat som ekte xenon 6000k.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å montere xenon lys i vanlige lamper er helt på trynet... spredningen av lyset blir helt feil, og dere vil få dårligere lys utbytte, samt bilen deres er ikke lenger typegodkjent, teoretisk sett betyr det at bilen som det er ettermontert jalla xenon på ikke har forsikring eller lov til å kjøre på offentlig vei, men dette visste dere vel før dere kjøpte og monterte?

 

sats heller på dr.led xenon look led hovedpærer, da disse gir godt lys og ser ut akkurat som ekte xenon 6000k.

 

bullshit.

greit nok at det ikke er lov, men så jævli som du sier det er det ikke.

jeg monterte i mine ORIGINALE lykter og lyset ble helt perfekt!!!!

det er heller ikke jalla xenon, det er samme typer ballaster og pærer som brukes fra org fabrikk, bare i annen innpakning.

er det noe som er jalla så er det "xenon-look":fucku:

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det høres riktig ut i hvertfall. Da må jeg ha to sett da. Haff.

 

trener ikke to sett.

monter i kjørelysa bare, det er jo de du bruker 85% av tia du kjører, de lyser så sykt bra at du får bakoversveis:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullshit.

greit nok at det ikke er lov, men så jævli som du sier det er det ikke.

jeg monterte i mine ORIGINALE lykter og lyset ble helt perfekt!!!!

det er heller ikke jalla xenon, det er samme typer ballaster og pærer som brukes fra org fabrikk, bare i annen innpakning.

er det noe som er jalla så er det "xenon-look":fucku:[/quote

 

da kan jo du fortelle meg akkurat hvorfor dette ikke er lov da!

 

jeg kan gi deg ett hint: det er flere enn en grunn! lykke til!

 

jalla xenon er det du har kjøpt ja, er det ett hid kit ifra hella så kan vi snakke om kvalitet. misfargingen på lyset er helt klart raskere med jalla xenon pærer enn med kvalitets pærer! har du brukt ett lysjusterings apparat og sett på hvordan lyset er? neppe, gjør det og du kan si hva du så med tanke på hvordan "lyskjeglen" ser ut!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullshit.

greit nok at det ikke er lov, men så jævli som du sier det er det ikke.

jeg monterte i mine ORIGINALE lykter og lyset ble helt perfekt!!!!

det er heller ikke jalla xenon, det er samme typer ballaster og pærer som brukes fra org fabrikk, bare i annen innpakning.

er det noe som er jalla så er det "xenon-look":fucku:[/quote

 

da kan jo du fortelle meg akkurat hvorfor dette ikke er lov da!

 

jeg kan gi deg ett hint: det er flere enn en grunn! lykke til!

 

jalla xenon er det du har kjøpt ja, er det ett hid kit ifra hella så kan vi snakke om kvalitet. misfargingen på lyset er helt klart raskere med jalla xenon pærer enn med kvalitets pærer! har du brukt ett lysjusterings apparat og sett på hvordan lyset er? neppe, gjør det og du kan si hva du så med tanke på hvordan "lyskjeglen" ser ut!

 

jeg vet man må ha godkjente lykter for å ha xenon!!!

nå skal du høre, jeg har hella xenon lys. et såkalt hid sett akkurat som de andre. elt likt det fra arcs.

mener du kanskje en justeringsmaskin som man har på verksted??

oisann jeg har visst gjort det, jeg sier ikke dette uten grunnlag, selv om man skifter pærer så endrer man ikke reflektorene. lyset mitt står der det skal og "lyskjeglen" er perfekt.

har et arcs sett til overs faktisk, du kan kjøpe det og sette det på og holde kjeft.

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg vet man må ha godkjente lykter for å ha xenon!!!

nå skal du høre, jeg har hella xenon lys. et såkalt hid sett akkurat som de andre. elt likt det fra arcs.

mener du kanskje en justeringsmaskin som man har på verksted??

oisann jeg har visst gjort det, jeg sier ikke dette uten grunnlag, selv om man skifter pærer så endrer man ikke reflektorene. lyset mitt står der det skal og "lyskjeglen" er perfekt.

har et arcs sett til overs faktisk, du kan kjøpe det og sette det på og holde kjeft.

 

hva annet en lykter må man ha? jo lyktespyler og automatisk nivåregulering. har du slike linse lykter da eller? en standard pære lever asymetrisk lys, men nå skal ikke jeg forklare dypere inn i det tekniske siden du sikkert ikke forstår det. men ettermontert xenon er tragisk, hva er kult med å ha xenon på en bil ifra 1985 eller tidligere? håper du blir stoppet i teknisk og får bot for feil lys!:fucku:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lassis87:

 

Åssen pære sokkel er det på det settet du har til overs? Ikke tilfeldig vis H7 vel?

Xeon ser dødsfett ut. Men sånne jalla "cool blue" pærer kan du spare meg for. Hør på Navnet da Cool Blue!!!

 

volvo_sleeper:

 

Hvis jeg blir stoppet så er xeon lys det misnte problemet tror jeg. Tror å det gjelder de fleste son hadde blitt stoppet i teknisk.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lassis87:

 

Åssen pære sokkel er det på det settet du har til overs? Ikke tilfeldig vis H7 vel?

Xeon ser dødsfett ut. Men sånne jalla "cool blue" pærer kan du spare meg for. Hør på Navnet da Cool Blue!!!

 

volvo_sleeper:

 

Hvis jeg blir stoppet så er xeon lys det misnte problemet tror jeg. Tror å det gjelder de fleste son hadde blitt stoppet i teknisk.

 

det er ikke cool blue jeg snakker om, da burdte du begynne å åpne øya litt, det finnes mer å kjøpe enn det de har på torshov og bilextra!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår