Gå til innhold

spørsmål ang xeon til vento

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

det er ikke cool blue jeg snakker om, da burdte du begynne å åpne øya litt, det finnes mer å kjøpe enn det de har på torshov og bilextra!

 

Jeg har øya oppe hele tiden jeg skal jeg si deg, å det var ikke ment som håning av pærene du snakket om. Det var ment generelt om sånne typer wanabe xeon pærer.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hva annet en lykter må man ha? jo lyktespyler og automatisk nivåregulering. har du slike linse lykter da eller? en standard pære lever asymetrisk lys, men nå skal ikke jeg forklare dypere inn i det tekniske siden du sikkert ikke forstår det. men ettermontert xenon er tragisk, hva er kult med å ha xenon på en bil ifra 1985 eller tidligere? håper du blir stoppet i teknisk og får bot for feil lys!:fucku:

 

i know.

snakker vi gamle biler?? min er 2000 mod, hva med din????:asshole:

blir jeg stoppet i teknisk så har jeg noe som er kalt tåkelys som jeg kjører med. får jeg bot så betaler jeg den gjerne. xenon er kult, og digg lys, blir det samme som jeg skulle sagt: hva er kult med volvo???

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lassis87:

 

Åssen pære sokkel er det på det settet du har til overs? Ikke tilfeldig vis H7 vel?

Xeon ser dødsfett ut. Men sånne jalla "cool blue" pærer kan du spare meg for. Hør på Navnet da Cool Blue!!!

 

volvo_sleeper:

 

Hvis jeg blir stoppet så er xeon lys det misnte problemet tror jeg. Tror å det gjelder de fleste son hadde blitt stoppet i teknisk.

 

jeg skaffer deg h7 vettu:)

bare si fra det.

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
hallo;) vitti diskusjon der har her;) jeg har ikke peil på lys og lykter....men lurer på og kjøpe nye lykter nå!

 

noen som vet hva som bli tøffest av angel og linse lykter??

 

på vento altså.....

 

Har ikke erfaring fra angel eyes, men linsene vart dødstøffe.

Syntes i hvertfall jeg. In-pro sine holdt til og med tett.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidoki...hvor kjøpte du linse lysene?

 

Mora til en kompiss av meg tok de med fra Tyskland for noen år siden. Som en av de første i norge faktisk. Men får kjøpt de på de fleste web-shopper. Prøv Norsk Bildelesenter. Tror de skal være ganske service innstilte og ha kort leveringstid.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
sats heller på dr.led xenon look led hovedpærer, da disse gir godt lys og ser ut akkurat som ekte xenon 6000k.

 

Uansett hvordan led pærer du setter inn i lampene vil du ikke klare å få samme effekten som det du kaller "jalla-xenon".

Xenon 6000k lyser betydelig bedre og klarere enn de LED pærene du kjører rundt med.

 

men ettermontert xenon er tragisk, hva er kult med å ha xenon på en bil ifra 1985 eller tidligere? håper du blir stoppet i teknisk og får bot for feil lys!:fucku:

 

Det er ikke bare snakk om at det skal være "kult" å ha Xenon.

Det er også snakk om å få bedre lys! Orginal lampene med orginale H4 pærer på en eldre bil lyser omtrent like bra som den største Magliten du får tak i!

Dessuten, til din informasjon, så kom ikke Vento'n i 1985, den ble produsert fra 1992-1997, så sjekk ut litt før du slenger dritt!

Hyggelig at du ønsker andre å bli stoppet i teknisk, så da skal jeg være så hyggelig å ønske deg det samme med din kjære Volvo. Den blir vel kondemnert for å være for stygg for dagens samfunn!

Dessuten så er ikke bruk av LED pærer lovlig som nærlyspære.

Så da er valget enkelt og greit, kjør ulovlig med ettermontert Xenon som forbedrer sikten, eller kjør ulovlig med LED pærer som lyser sterkt, men ikke forbedrer sikten.

 

Kort sagt, du som skal være så høy på pæra og vise så mye kunnskap, se litt rundt ting før du leker kongen over alle :wank

 

Takk for meg, og God Jul til deg Mr.Volvo :camper:

Uno, Dos, Audi, Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linselys har de på Styling Tech men hva gir det beste lyset av linselys og orginale lys med vanlige pærer? har vurdert å skifte til linselys vis de er bedre enn orginale lykter.

 

Linselyktene vil gi bedre lys enn orginallyktene etter du har justert dem riktig..

MEN, hvis du da også ettermonterer Xenon-kit vil du få ett utrolig bredere lysbilde samtidig som du øker sikten..

Men husk å juster lyktene dine slik at de ikke blender.. For det er det mange som glemmer, noe som er utrolig irriterende for andre trafikanter, samt sjansen for å bli stoppet øker :)

 

Lykke til :thumb

Uno, Dos, Audi, Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår