Viva_ Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Tror resultatet blir bra! Meget rå den bilen din :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takker takker! Håper det blir bra jeg også... :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ja ja, blir nok ikke noe plast på i vinter... Ang. speilhusa så har jeg satt på orginale igjen. Var noe som ikke stemte helt. Så om noen vil ha disse så betal for porto, så er dem dine ;) Her er da grunnem hvorfor buene skal rettes og valses i morra. Og slik blir da bilen i vinter Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Da får jeg tilbake bilen i morra. Skulle legge på et lag med klarlakk til. Var visst ikke bare og bare å lakkere dette i carbon look. Slet med og få en jevn overflate da kevlaren er flettet. Har allerede snakket om mere lakkering. Blir to delt, men vet ikke helt hvordan ennå. Trur nok det kommer til og bli noe som dette: Synes ikke svart ble så fint. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Med tanke på at du begynner å få litt carbon deler så kunne du jo kledd litt av bilen med carbon vinyl da feks? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Med tanke på at du begynner å få litt carbon deler så kunne du jo kledd litt av bilen med carbon vinyl da feks? Paser og grill får man tak i carbon, men blir jo verre med taket. Hvor får man kjøpt slik vinyl, og hvordan er den og legge på? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Nydeli bil! :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Paser og grill får man tak i carbon, men blir jo verre med taket. Hvor får man kjøpt slik vinyl, og hvordan er den og legge på? Fleste firmaer som driver med bilreklame burde kunne printe ut sånt for deg vil jeg tro. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Da har jeg fått tilbake bilen. Kan ikke si meg så veldig fornøyd. Her så har dem ikke maskert jevnt. Ser kanten er høy og lav på forskjellige steder. Synes ikke så veldig om denne avslutningen. Kunne godt vært rundet av. To av de fire nuppene. Slik ser dem ut i helhelt. Også har dem ikke pusset eller lakkert øvre kant, noe som vil synes veldig godt. Den kanten vil jo ligge utenpå kan-i-kant med dørene. Her er også en liten ripe. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hadde lyst til og ta med lasset hjem for å si det sånn :D Rallypetrol. 60 hk mere. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Da har det blitt nytt kamera på meg. Det gamle ble det så dårlige bilder med. Canon EOS 400D Er fint snøvær her nede nå, så skal ut en tur i kveld med kamera :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Bildene som lovet Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Får slenge opp et par bilder til fra i kveld. Blir fort avhengig når man setter i gang :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Nice! :D Redigert mye i etterkant, eller blir de så bra rett fra kameraet? Ser at det er på tide jeg kjøper speilrefleks ja :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Må nok litt redigering til ja. Men bildene blir jo 1000 ganger skarpere! En av de bedre kjøp jeg har gjort trur jeg. :) Dette er orginalfoto til det øverste. Så som du ser, er det endel redigering. Men kan være veldig heldig også. Dette er rett fra kamera: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg