Ole-H Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ahh... jobber sammen med ho Tine du da. Snakk om mye lakk? Mekonomen blander jo lakk vet jeg. Skal du ha til en stor del burde du jo få klarlakk av samme type. Det har ikke Mekonomen, kun på boks. Så har du jo Autolakk, Moss billakk, Råde og han der nede på fuglevik. Tar ned til høyre ved Falcken. Kan høre om du får kjøpt av dem. Ellers vet jeg om noen som selger bra og billig lakk over forumet. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 er snakk om vanlig base farge med klarlakk oppaa. ikkno candy shit og saant. faatt pris fra et firma i sarpsborg og der var det tynner, herder, 2,5l lakk og klarlakk for 1800... det virker ekstremt billig? Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 er snakk om vanlig base farge med klarlakk oppaa. ikkno candy shit og saant. faatt pris fra et firma i sarpsborg og der var det tynner, herder, 2,5l lakk og klarlakk for 1800... det virker ekstremt billig? Nå er ikke jeg noe ekspert på lakk-pris, men syntes dette hørtes ut som en veldig god pris! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Fikk disse fra Dybik Trading. Måtte åpne for å se hva som var inni. Var en kondensator og motstand. Nå fungerer lysa som dem skal hvertfall, men får fortsatt opp feil på pære-skjekk-systemet. Lampene blinker også tre ganger når jeg slår på tenningen om bryteren står i kjørelys. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Da var det bytte av speilhus. DIY Sett speilet slik som på bildet. Putt to fingre inn og dytt ut mot deg til det knepper av. Se hvem ledning som sitter hvor (rød-svart / blå-svart), og dra ledningene av. Skru ut skrue, Torx-10 Bruk en flat trekker til og dra klipset mot deg samtidig som du drar speilhuset opp. End that`s it! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ikke mye som skjer om dagen. Går fortsatt og venter fra plastikk fra BS Bildeler. Har nå gått over 10 uker! Ellers så har jeg fått tak i en vinterbil. 85 - 87 Toyota Corolla 1,3 12v Hatchback. Fusker veldig med litt gass, men det får vi heller prøve og finne ut av :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nå er da gamle bilen til salgs. Bilen ble solgt av meg for 22.000,-. Og da var den i mye bedre stand enn det som er nå, ser hvertfall sånn ut. Må si prisene fyker i taket :P Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Lurer også litt på den km standen. Nå husker ikke jeg helt hva den var, men synes den var veldig lav. Om noen er gode til og tyde, så finnes det et bilde her Slenger samtidig ut noen gamle bilder. Lakkering av gitter Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da fant jeg den gamle kontrakta. Solgte den 07.07.06. Da hadde den gått 177.500km. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Da har jeg endelig fått no plast fra Rieger :D Ble lite med bilder ved montering, men skal ta flere når jeg skal montere med lakk. Trenger også en form for lim. Noen tips? Har ikke lyst til og bruke sikafleks da jeg skal kunne ta disse av/på. Er ennå litt usikker på hvordan jeg skal ha lakkeringen, men trur det blir og beholde litt av "carbon-looken". Skal ta noen bilder av skjørter og bakfanger i morra når det er lyst. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Her er bildene som lovet. Vurderer og beholde merkede områder i carbon. Kom gjerne med forslag/meninger :) Må også få tak i et stoff til og feste skjørtene i overkant, men er avhengig at de ikke blir festet for alltid. Så kan ikke bli Sikafleks eller lignende. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Fet bil det der :D Blitt litt småforelska i 5'r Golfene, iallefall GT og GTi'ne. Hadde nok blitt bra med de feltene du har markert i carbon! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Fet bil det der :D Blitt litt småforelska i 5'r Golfene, iallefall GT og GTi'ne. Hadde nok blitt bra med de feltene du har markert i carbon! Takker :) For det første synes jeg det blir for mye carbon med hele den nederste delen av bakfangeren. Og for det andre så har jeg ikke sett noen andre som bare har kanten rundt. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Blir nok litt vel mye med hele fangeren i carbon ja. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da blir det lakkering 19. Nov. Retting/valsing av to buer. Lakkering av to buer, sideskjørter og bakfanger. Kom på 8000,- inkl mva. Bare synd vinteren kommer nå... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg