knoff Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Utrolig dårlig tisdpunkt du måtte gi vekk denne på :( regner med å få kloa i en corrado i januar/februar.. Denne var vel rett og slett det jeg så etter :( Klarer du å godsnakke madamen til å drøye oppussingen til etter jul eller? :p tror nok jeg ligger dårlig ann der gitt.. :coplight :coplight er bare å handle nå å la den stå til over jul det vettu :P Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 bremsepapirer? bilen må vel da på bremsing hos et godkjent firma å må ikke yte mer en +/- noen prosent fra orginalt (dette trikses selvsagt til i etterkant) ok, har du noen bilder av bilen sånn som den står nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 nei, men kan få tatt til helga. når den selges så leveres den ferdig lakkert med fangere å lykter montert. da skal det være montering å sånn av motor deler igjen bare.. mulig dør hengslene må justeres litte grnn om ikke eg rekker det.. det er absolutt mulig med bytte//innbytte bil, men aller helst en 4x4.. om ikke det er no morsom bil som kan ligges sidelengs i vinter da :P Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 nei, men kan få tatt til helga. når den selges så leveres den ferdig lakkert med fangere å lykter montert. da skal det være montering å sånn av motor deler igjen bare.. mulig dør hengslene må justeres litte grnn om ikke eg rekker det.. det er absolutt mulig med bytte//innbytte bil, men aller helst en 4x4.. om ikke det er no morsom bil som kan ligges sidelengs i vinter da :P ok, det høres fint ut:)åssn turbo og deler til ommbygging er det som følger med? chip, dyser, fpr, osv? er det gjort noe med motor?(lagre, stempel, veiv osv?) du har vel ikke tilfeldigvis en org fanger liggende og?!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 ok, det høres fint ut:)åssn turbo og deler til ommbygging er det som følger med? chip, dyser, fpr, osv? er det gjort noe med motor?(lagre, stempel, veiv osv?) du har vel ikke tilfeldigvis en org fanger liggende og?!;) T3 turbo. dyser å chip følger med. fpr skal ikke byttes. er bytta lagre. no annet trengs ikke.. er jo pakninger å sånn da.. 3lags sådan. nei orginal fanger har jeg nok ikke.. liker orginal best egentlig så er litt synd. ER DET SÆRIØST KUN FOLK SOM RINGER FOR Å RINGE SOM ER INTERESERT I EN BIL I DENNE GODE STANDEN?????? utrolig, men det er 4 stykker som har sagt di skal ha den om jeg har den etter jul.. får folk såååå mye i jule gaver?? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 T3 turbo. dyser å chip følger med. fpr skal ikke byttes. er bytta lagre. no annet trengs ikke.. er jo pakninger å sånn da.. 3lags sådan. nei orginal fanger har jeg nok ikke.. liker orginal best egentlig så er litt synd. ER DET SÆRIØST KUN FOLK SOM RINGER FOR Å RINGE SOM ER INTERESERT I EN BIL I DENNE GODE STANDEN?????? utrolig, men det er 4 stykker som har sagt di skal ha den om jeg har den etter jul.. får folk såååå mye i jule gaver?? good:) synes selv også at original fangeren er den fineste, men den går det vel ann å få fatt i utenom. jeg er veldig interissert, kunne som tidligere nevnt tenkt meg litt bilder av det hele inkludert alle delene:) så jeg glder meg til helgen nå som du har lovt meg bilder da;) hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jepp da. skal få ordnet bilder til helga. også skal jeg sette meg ned å skrive ei dele liste med alt som følger med Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jepp da. skal få ordnet bilder til helga. også skal jeg sette meg ned å skrive ei dele liste med alt som følger med Good:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Good:D mulig du må sende meg mobil nr ditt så jeg kan sende på mms, for har litt trøbbel med å få lagt inn på data om dagen, men det ser vi på til helga Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 mulig du må sende meg mobil nr ditt så jeg kan sende på mms, for har litt trøbbel med å få lagt inn på data om dagen, men det ser vi på til helga jupp, går helt fint det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Nå er jeg skikkelig klar for bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 det vil jeg tro :P send meg nr ditt så skal jeg sende etter jobb idag Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 skjer? hey. tok å kjørte over telefonen min jeg.. hehe.. sender så fort jeg får kjøpt en ny en Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg