retard69 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Er d immert ¨på disse bilene? Immert?:O :P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hva er egentlig poenget med den gigantiske turtelleren når det er integrert turteller i dashen? Det er jo en møkkastili turteller med shiftlight!;) Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hva er egentlig poenget med den gigantiske turtelleren når det er integrert turteller i dashen? 1: den er langt fra gigantisk.. mye mindre enn det som alle andre har.. 2: grunnen til at jeg kjøpte den var pga Shiftlighten, da det er utrolig kjekt under banekjøring, noe som jeg gjør en del ^^ Er forresten kommet fram til at jeg trør til med Motorswap innen neste sommer ;) bestiller motor/girkasse fra usa i februar elns ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Fin bil du har:angelsmili: kan du legge ut flere bilder/ filmer? :) Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Fin bil du har:angelsmili: kan du legge ut flere bilder/ filmer? :) Takker :D Joda det skal vi klare å ordne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Skal få tatt litt mere bilder, men her er et par :) Har der montert One Piece JDM frontlykter med noen spesielle chromelister på som jeg syns ble meget bra og modda inn BMW E36 spredere :) nå har jeg bytta til spredere med mørkere glass ;) Kommer ny Motor/Girkasse ++ i februar tror jeg, om alt går etter planen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 nice:) Eineste eg ikkje likte so godt var det crom greien rundt lyktene.. Er kansje tøft i virkeligheita:) Vil du ta bilde frå siden, og bakfra:P hehe Liker godt dei felgane:D Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 nice:) Eineste eg ikkje likte so godt var det crom greien rundt lyktene.. Er kansje tøft i virkeligheita:) Vil du ta bilde frå siden, og bakfra:P hehe Liker godt dei felgane:D Hadde i utgangspunkte tenkt å ta av de listene, men tenkte å prøve det ut først.. ble utrolig bra.. fortsetter liksom fra grillen ;) er sjelden me slike lykter, å særlig med de chromelistene ;) skal prøve å ordne d ;) dårli forhold til å ta bilder i nord nå, da d er mørkt om morgenen og på eftan når jeg slutter på jobb :S but i fix ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hadde i utgangspunkte tenkt å ta av de listene, men tenkte å prøve det ut først.. ble utrolig bra.. fortsetter liksom fra grillen ;) er sjelden me slike lykter, å særlig med de chromelistene ;) skal prøve å ordne d ;) dårli forhold til å ta bilder i nord nå, da d er mørkt om morgenen og på eftan når jeg slutter på jobb :S but i fix ;) :respect Høyrest bra ut:) Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 :respect Høyrest bra ut:) :) Bare legg meg til msn, så skal du få litt bilder å sånt.. må jo først legge dem ut på nette før jeg kan dele dem her.. noe jeg ikke orker :P oyrein@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 :) Bare legg meg til msn, så skal du få litt bilder å sånt.. må jo først legge dem ut på nette før jeg kan dele dem her.. noe jeg ikke orker :P oyrein@hotmail.com jepp legg deg til eg:) Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 jepp legg deg til eg:) Goodie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 lyktene der e FETE:D Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 lyktene der e FETE:D Thx, liker dem bare mer og mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirsta Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Skal få tatt litt mere bilder, men her er et par :) Har der montert One Piece JDM frontlykter med noen spesielle chromelister på som jeg syns ble meget bra og modda inn BMW E36 spredere :) nå har jeg bytta til spredere med mørkere glass ;) Kommer ny Motor/Girkasse ++ i februar tror jeg, om alt går etter planen ;) kor har du kjøpt dei lyktene til bilen? var utrolig fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg