2fast4u86 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Rens av setene i bilen. Noen forslag? Det er IKKE skinnseter. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 På møbelforretninger selges det jo renseprodukter som er beregnet for sofaer og slikt. Dette må det da gå an å bruke på interiøret i biler også, skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg brukte autoglym interior shampoo for en tid tilbake (siden jeg ikke fant Megs). Funket bra det. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Syns det er sånn "gammeldame parfyme" lukt av Autoglym shampooen.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg