frankytanky Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Har nå satt ifra meg min Audi 80, 2.0E B4, og vil ha den på hjula igjen raskest mulig.. Men først er målet og få den i tipp topp stand, og helst litt til... Har et problem, som oppsto for ca 50 mil siden.. Bilen begynte å lage en "svisjelyd", virker som den kommer fra hjul eller aksling framme... Visst det kan ha noe betydning oppsto lyden et par uker etter eg skiftet bremseklosser framme.. Svisjinga går raskere og raskere (på en måte av og på), og frekvensen øker med farten.. Vet ikke om eg forklarer lyden forståelig, men er det noen som vet hva det kan være? Eg og gamlingen heiste opp bilen idag, og når bilen er igang, er det kun venstre hjul framme som går rundt når vi satt den i første gir... Kan dette ha noen betydning? Fks. at det er akslingen som er knukket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Sjekket at ikke bremsene henger på det hjulet som ikke går rundt? Så lenge begge hjulene er oppifra bakken så skal det ingenting til for å holde igjen det ene hjulet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankytanky Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Det ser ut som om det kan være bremsene som henger litt ja, var ute å så på det nå.. Men kan dette forårsake svisjelyden? Går det an å justere bremsene så det ikkje henger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankytanky Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har nå fått skiftet hjullager, var det som skulle til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg