Blueboy Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 noen som kan si meg hvilke lykter de har sett inn her?? det er ikke noe som er å få kjøpt til polo kan eg tenke meg.... ser de har skifta lista rundt lyktene og grillen...ser hvertfall meget bra ut, utenom skjermen over blinklysa! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 et til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 er ikke det facelift polo gti xenonlamper a? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 ser ut som de nye "xenonlook" lampene til polo 6N http://www.mtscarstyling.de/Data/MTS2003/newsindex1.htm se nedover siden.... men ser man på grillrammen så tror jeg faktisk det er 6NF GTI lamper.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 nice de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 6N2 GTI xenon! Var noen få som gadd å montere sånne før 6N klarglasslampene kom Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Kid-A 6N2 GTI xenon! Var noen få som gadd å montere sånne før 6N klarglasslampene kom var det ikke det jeg skrev da... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by kas var det ikke det jeg skrev da... Stemmer vel det...men med et spørsmålstegn bak ;):D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Yep!;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg