Gå til innhold

Bilstereo i Avensis stv 2005

Ranger emnet


_Levi_

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med ekstra forsterker og subwoofer i Avensis? Har forsterker og woofer fra en tidligere bil som jeg tenkte å sette inn.

 

Interessert i gode løsninger for å koble seg på batteri..

 

Har ikke skrudd opp midtkonsollen og sett hva slags tilkoblinger det er på cd-spilleren ennå. Noen som vet om det finnes en line-out for ekstern forsterker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes desverre ikke. Eneste mulighet er å kjøpe en high-input forsterker eller high-outputkonverter til linjesignalet (lage line-out av høytalersignalet) hvis du vil bruke den eksisterende spilleren.

 

Det finnes demonteringsanvisninger på nett som viser bilde for bilde hvordan du tar fra hverandre midtkonsollen. Er ikke så aller værst kronglete så vidt jeg husker.

Husker ikke link da. kan prøve å finne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pettergutt: Hvordan fungerer denne boksen som du snakker om her?

 

Jeg ser du nevner lyd og video input på ditt konsoll (har tenkt å kjøe toyota Avensis D-4D 2.0 Exec), det som faktisk hadde vært digg hadde vært å montere et kamera av bak så når man skal rygge så vil dette tre inn og man kan se et mye bedre bilde bakfra enn fra speilet i bilen....Bare en tanke, men hvordan dette fungerer i praktis er jo en annen ting.

 

Frankie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ?...på familietralla mi har jeg en helt vanlig 1 din spiller det er jobare å sette inn en 1 din adapter også plast sveise en lomme feks under den...;)eller kjøpe en adapter til cd shifter utgangen til oem spilleren (panasonic blir brukt av toyota som leverandør)..eller bruke xlink mp3 , kan fortsatt bruke kontrollene på rattet til de basice ved adapter ;)spiller.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Pettergutt: Hvordan fungerer denne boksen som du snakker om her?

 

Jeg ser du nevner lyd og video input på ditt konsoll (har tenkt å kjøe toyota Avensis D-4D 2.0 Exec), det som faktisk hadde vært digg hadde vært å montere et kamera av bak så når man skal rygge så vil dette tre inn og man kan se et mye bedre bilde bakfra enn fra speilet i bilen....Bare en tanke, men hvordan dette fungerer i praktis er jo en annen ting.

 

Frankie

 

Litt sein på svarern her men jeg er ikke altfor ofte her inne på forumet for tiden.

 

Boksen er som sagt en boks som du kobler mellom naviboksen som ligger under setet, og skjermen. Den har diverse innganger til lyd og videokilder pluss en fjernkontroll.

Saken koster ca. 3000 norske tror jeg.

 

Skal se om jeg finner en link til den

 

Skulle tatt noen bilder av konsollen i bilen også for å vise de uinnvidde. Selvfølgelig kan man sette inn en slik adapter til vanlig spiller, men det blir liksom litt jalla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår