espsko Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Max Power og European Mobile Media Association arrangerer streetmeet i Tønsberg som en oppvarming til vårt hovedtreff i Drammen. Vi sees på Biltema mellom kl 19 og 22 fredag 17 august til en kveld med biler, babes og bilstereo. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Mulig jeg tar turen på fredagen :) Menne Lørdagen er det jo gatebil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 i'll be there.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Blir å finne der jeg og! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 stikker nok innom ja! :D spre ordet litt og kanskje =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Vi kommer en liten gjeng i fra BanzaiCarClub for å varme opp litt før treffet i drammen på lørdag:) Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Får se om jeg ikke rekker en tur bortom, men jeg jober sent den dagen.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Vi er en gjeng fra Skien som tar turen, noen som slår følge? Har med oss Danmarks heftigste regget GTR R33 og to andre Skyliner. HÅPER PÅ FINT VÆR!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg slår følge håper på en fin tur bortover;) Satser på fint vær ja, er vel flere fra Grenland som slenger med:camper: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Koster det noe å stikke innom en tur ? lurer på om jeg skal stikke bortom en tur etter jobben i morgen kveld. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Koster det noe å stikke innom en tur ?lurer på om jeg skal stikke bortom en tur etter jobben i morgen kveld. Nope, helt gratis. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 da kan jeg bekrefte en impreza wrx sw, 2 stk Lancer Evo(en 4 og en 6 TME), en Supra og en Focus RS i fra Larvk(Evo 4 kommer i fra TBG) som kommer i kveld :) Har en liten VAG mafia som også kommer etter hva jeg har hørt:) Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 jeg kommer prøver og få med så mye folk som murlig Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Virker jo som det kommer litt folk, å det regner ikke heller.. ennå hvertfall.. Får prøve å ta seg en tur ned da, hvis får start på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Jeg vil! :D Prøver å lokke med noen kjente også. Er det noen fra skien/porsgrunn/kragerø område som har planer om å kjøre sammen eller ? Isåfall hvor og når ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg