Gå til innhold

Nye pærer i angeleyes ringene?

Ranger emnet


ole12

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har In-Pro angeleyes på min corrado.

Har ikke sett så mye til det, men la merke til at ringene lyste svakt og dårlig gul/hvit farge. Så lurte på hovrdan jeg kan skifte ut disse her med noen skarpe blå?

 

Hvilke pærer er det i tåkelysa forresten og hvordan kommer jeg til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg har In-Pro angeleyes på min corrado.

Har ikke sett så mye til det, men la merke til at ringene lyste svakt og dårlig gul/hvit farge. Så lurte på hovrdan jeg kan skifte ut disse her med noen skarpe blå?

 

Hvilke pærer er det i tåkelysa forresten og hvordan kommer jeg til dem?

 

Hei, Jeg ville tatt ut pærene på angeleyes`a Og sett hva pæra het, og skaffa noen som lyser mer skarpt, og kanskje noen Watt ekstra. i tåkelysa foran er det H3, om ikke jeg husker Feil. du må da først Vippe ut blinklyset, deretter kommer du til tåkelyset :)

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. men spørsmålet er jo hvordan jeg kommer til pærene? Bak på lyktene så er det 2låkk til 2stk. H7 pærer. Og så er det noe greier som stikker ut, en slags boks ellr noe. Men står ikke noe om pærer til angeleysene. Men altså når jeg tar av lokket til 1 av H7 pære holderen så står det noe H1/H7 på den metalldingsen som er inne i lyktehuset.? Har ikke peiling på hva det er.

 

Men er det bare å vippe ut blinklysa foran. Altså stå foran bilen, og bruke noe tynt for å vippe ut lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. men spørsmålet er jo hvordan jeg kommer til pærene? Bak på lyktene så er det 2låkk til 2stk. H7 pærer. Og så er det noe greier som stikker ut, en slags boks ellr noe. Men står ikke noe om pærer til angeleysene. Men altså når jeg tar av lokket til 1 av H7 pære holderen så står det noe H1/H7 på den metalldingsen som er inne i lyktehuset.? Har ikke peiling på hva det er.

 

Men er det bare å vippe ut blinklysa foran. Altså stå foran bilen, og bruke noe tynt for å vippe ut lyktene?

 

Okey, må angeleyesa mine er det en ring rundt lykta, som det står mange små pærer i.

 

hvis du har eldre enn 92 mod tror jeg det er, så er det bare til og vippe ut blinklyset, setter skrutrekker elns. mellom blinklyset, og tåkelyset, og vipper det ut, da kommer du til skruer til og ta ut tåkelysene :)

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal jeg plassere måle pinnene da? En på hver ledning som kommer til pæren?

 

Er det ikke noen som vet hvilke pære jeg snakker om?

 

 

Hvorfor skal du måle volten frem til pærene ? Ja, du måler på pinnene som kommer frem til pæra, en på hver.. Hvis det er 3, så er den ene nær og den andre til fjernlys.

 

Er ikke sikker på hvordan pærer du har fått med, hadde sånne i speedometeret når jeg kjørte Nsr. Det kan være at de skal være til orginale parklys.

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår