b1rken Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 For noen dager siden startet ikke bilen. Dette var på grunn av en ledning ved sikringsboksen som ikke var skikkelig i. Men før vi fant ut av det, sjekket vi pluggene. Når vi tok av plugghetten kunne vi se at det fløyt med olje rundt den første pluggen. Rundt den andre pluggen var det også olje, men ikke fult så mye. De to siste pluggene ble ikke sjekket, ettersom vi fant feilen, men jeg vil nå tro det er olje rundt dem også. Jeg har ikke så mye peiling på bil generelt, men fattern sa at det så ikke helt normalt ut med olje nedi der. Noen vet hva som kan ha skjedd, hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Toppdekselpakningen lekker. Skru av toppdekselet og skift pakningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Er dette vanskelig? har samme problem på min Mk1! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei, ikke vanskelig. Skru av dekselet og skift pakningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kjøp deg e Audi hehehehehehehehe Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kjøp deg e Audi heheheheheheheheFor da blir det jo mye bedre.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 For da blir det jo mye bedre.. Ikke sant. Blir en rev på å skifte toppdekselpakning i det minste:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei, ikke vanskelig. Skru av dekselet og skift pakningen Har du en sånn ca pris på hva en slik pakning kan koste? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b1rken Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Men er det nødvendig å skifte dennne pakningen? Gjør ikke meg noe om det kommer litt olje rundt pluggene, så lenge det ikke er skadeligt for motoren. Men hvis effekten blir dårligere, så har jeg jo lyst til å skifte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Kan jo resultere i feiltenning...... Koster vel sikkert rundt 200kr, skru av 10-12 10mm skruer, 2 stk 8mm, ta av gammel pakning, sett på ny, skru sammen igjen, tut-og-kjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg