noerstad Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jeg har sentrallås, men ikke fjernsyrt. Noen som har erfaring om dette er vanskelig å montere på og ikke minst å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har sentrallås, men ikke fjernsyrt. Noen som har erfaring om dette er vanskelig å montere på og ikke minst å få tak i? har ikke alle vectra b fjernstyrt sentrallås da? kjenner ikke til at det ikke er noen som ikke har.. kan være at fjernkontrollen er mistet.. var ekstern fjernkontroll fra 96-97 og integrert på nøkkel i fra 98 -> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Er korrekt det NIGHTCD sier. til og med gl utgavene hadde fjernstyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noerstad Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hmm.. merkelig. Den er importert så det er mulig den bare ikke fulgte med. Vet noen om hvor jeg kan finne en brukt? Finner ingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg