JChE Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Spottet denne på frogner i ettermiddag...har desverre ikke bilde,men det var altså en rød 2cv med kasse bakpå(ala citroen berlingo) Det var ikke den store varebilen som citroen hadde på den tiden,mye mindre. noen som har sett dette før? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jupp, veldig vanlig bil i sydligere strøk... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 hr sett mange sånne her oppe i nord med utenlansk reg Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Citroën 2CV Fourgonnette tror jeg den heter. Hvertfall det jeg fikk flest treff på etter en kjapp runde på Google: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Akkurat sånn var det ja,bare rød... litt av en bil! Tror jeg skal spørre sjefen om vi får disse som firmabiler! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Akkurat sånn var det ja,bare rød... litt av en bil! Tror jeg skal spørre sjefen om vi får disse som firmabiler! Lykke til med det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 denne er mye tøffere da ja: Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 jeezees Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Det går en slik på MacGyver i dag! Mac har RETURNED!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg