vwerling Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Eg holder på med og fikse opp min garasje og i den forbindelse trenger eg lit inspirasjon og gode ider så håper dere der ute kan legge ut bilder av deres garasjer samt gode ider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Mine kunnskaper om gode indere er begrenset, men her er i hvert fall bilde av en utvilsomt god en :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 hahaahhaahhaa så jævlig bra :) :D lOl hakke ledd så mye på leeeenge :D:DD:D:D ps.. mener å huske at det har vært en tråd om dette tidligere. med endel bra bilder.. bare å søke å lete. :D gode indere er vanskelig å oppdrive. men skal nå finnes en å annen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwerling Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Håper det er mer forståelig nå. :-) :-) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Haha nice one Aadne Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 kan legge ut bilde av sånn garasjen ikke skal være hvertfall :P og evt dra bort til fadern og ta ett bilde av garasjen som han på skammelig vis bruker som lager =( Han har faenmeg dobbeltgarasje med flisgulv og varme i gulvet pluss kontakter(vanlig og sånne store) i hoftehøyde langs hele kanten og rimelig god belysning eneste er at han skulle hatt lys på veggene og :S Skulle ønske hun heksa av ei kjærring han er sammen med ikke bitcha han rundt som ei lita tispe og at jeg kunne brukt garasjen men Neeeeeeeida! måtte bare få ut litt fustrasjon :P Men hvordan er garasjen din? størrelse og sånt?=) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg