Solberg- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Og en ting til. Hvis numrene som står på fjørene IKKE er lesbare så hjelper det lite å komme med tuv-papirer. Da får dem ikke sett om papirene virkelig er til senkinga du har på og det kan i teorien være papirer du har fått av en kamerat bla bla bla.. Men henger dem seg virkelig opp i andre ting i tilegg til å godkjenne senking når du kun har bestilt time for senk-godkjenning? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Sto ikke noe i mitt tuv papir hvordan felger og dekk jeg kan ha ? .Er det noe annet sted jeg kan sjekke det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Sto ikke noe i mitt tuv papir hvordan felger og dekk jeg kan ha ? .Er det noe annet sted jeg kan sjekke det ? Det skal ikke stå felger og dekk i tüv papirene til senkesettet. Det står i egne papirer som hører til felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 ok. takk. Har tuv papirer på felgene :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 De tuv papirene jeg fant på felgene var fra felgenes hjemme side. Er det brukbare eller må de sammsvare med noe nummer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 De må samsvare med bilmodell, felgmodell, bredde, diameter, innpress og dekkdimmensjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Tenkte å avslutte tråden med en glad nyhet. Nå er det godkjent med felger og senkesett:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Må nummeret være synlig på alle 4 fjørene? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvis du møter på feil type på biltilssynet så JA.. men prøv og se! normale kontrollører ville godtatt det, viss det manglet nummer på en eller to av fjærene Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Såvidt meg bekjent holder det med tuv papirer og papirer på firehjulskontroll. Det som er litt kukent med tuv papirer er at du KAN legge de fram på tysk, MEN, kontroløren kan kreve at du legger de fram på skandinavisk. Norsk, dansk og svensk. Så om du har tyske tuv papirer er det litt avhengig av kontroløren. Kontroløren kan ikke kreve å få tuv papirer på fjører/dempere på norsk,svensk eller dansk, cobra som jeg har kjennskap til lager ikke disse papirene på noen av de språkene, så da må man oversette selv:P Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg