ZAbatmaN Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hei! Har en 190e her som sliter litt med sentrallåsen. Den vil ikke under noen omstendigheter låse bakluka, denne får jeg ikke låst med nøkkel en gang, får ikke vridd den rundt, tenkte kanskje det kunne ha noe med at noen evt hadde bytta bakluke på bilen, evt bytta lås uten å bytte nøkkel eller noe. Men jeg får altså ikke låst bakluka... det hender også at den jukser med låsing av de andre dørene, at den kun vil låse den døra du låser, og ikke de andre, dette er også slik når du låser opp. Jeg tenkte kanskje at det var for lite vakum eller noe? lekkasje? Du hører at den prøver å låse i 2-3 sek før den gir opp med å låse bakluka... Noen som har noen forslag til meg? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 er jo murlig att du har vakumlekkarsje på røret til låsen bak. kansje du kan få noen til å prøve å låse bilen mens du hører etter lekkarsjer bak i kofferten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraN/A Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tror heller det er noe me fustasjforkoblingsopphenget:ssip: Siter FWD!! NO THANKS..No Drifting..No Feeling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Tror heller det er noe me fustasjforkoblingsopphenget:ssip: Vel.. Nå skal det kanskje sies at Fustasjeopphengsforkobling er et litt lengre ord for "Lastekrok" da... Sorry Off Topic, men han her SupraN/A var først :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg