sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ikke?.... vet du vil.. kom igjen.. si.................. RIS KORN ER BLØTE!... si det.... S A Y I T!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 oj oj oj .. BARE 648 euro!?.. se her lilemann.. det er lov å la seg friste.. jeg skal ikke sladre.. Og den er fetere enn min. min er eloksert rosa.. denne er rød.. En slik har jeg alltid ønsket meg! http://www.hoberg.at/diesel-bov.html G O 4 IT! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Trådstarter har ike sagt han skal ha dette på sin dieselbil... Hvis jeg spør hva coilovers er betyr ikke det at jeg skal ha det selv på min bil.. Men jo, dump på diesel er feil. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ikke?.... vet du vil.. kom igjen.. si.................. RIS KORN ER BLØTE!... si det.... S A Y I T!!! hehehe... min mening om hverken deg eller diverse bilmerker kommer nok Aldri ut på noe forum. Det lar jeg være opp til den enkelte å få bestemme selv. 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Kan et menneske ha 3 bein på kroppen og være praktisk selv om det er påsydd?.. Kor den kommer fra all denna offtopicen din? Og kor får du retten til å legge ord i andres munn? og mine bilvalg skal ikke du legge dæ det grann oppi! Du virke ikke som nå fornuftig kar, og jeg lurer da på hvordan du har fått noen slags lisens til å bestemme hva slags biler som hører til på veien? Men nå har du nå satt i gang, så da kan jeg si en ting; finner du en liten fellesfaktor på bilene jeg har hatt? ingen av dem er Japsebiler, og hadde jeg latt meg selv synke så lavt at jeg hadde uttalt meg om min mening om japsebiler, så skulle virkelig himmel og hav blitt satt i bevegelse, men akter ikke å la meg selv synke så lavt. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg