Turbo-Kid Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Stem her så kanskje vi får se Rudskogen på Forza 3: http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=24856 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 forza 3?? lenge til det da.. :O Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hadde vært moro, men jeg mistenker at baner som ligger i land med langt flere innbyggere kommer til å danke ut 'skogen ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hvorfor ikke ACR? rudskogen er jo ikke no gøy i forhold Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hvorfor ikke ACR? rudskogen er jo ikke no gøy i forhold Vi skulle vært storfornøyd hvis bare en bane fra norge kom med:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jeg registrete meg bare for å stemme på RUDSKOGEN!! + at jeg la inn et svar på tråden Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 (Poll closed) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Men dere husk da, når Forza 3 er ute så er NYE rudskogen ferdig! Og den ser meget grom ut, med mye fete svinger. Husk å vis bilder av slik den nye banen skal se ut da, og ikke den lille vi har nå. Er nok mer interessant for dem å ha med en nybygd bane :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg