klovnster Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 absolutt ikke dumt.. og går jo fort :p jeg brukte totlt 3 dager da.. men kunne brukt en dag mindre om jeg hadde hatt vinyl.. så det går fort ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 har aldrig gjort det før men tar man seg tid så får man det til Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jaja, les litt rundt på forum og spør om hjelp, så blir det bra.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 står til her da? :) noe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jada, masse nytt :p hehe.. men gidder ikke legge ut noe her når ingen skriver noe i tråden ;) hehe.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 legger ut om det er interesse for det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hiv Ut! Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 vel.. skjedd endel.. bytta ut mellomtone og midbass med morel elate og morel hybrid ovation.. og er nå blitt RÅ lyd.. skal slenge ut en haug med bilder jeg, så får dere spørre om hvert enkelt bilde om det er noe dere lurer på :P det var bare noen random bilder.. heretter komer poster som er kopiert rett fra bilstereoforumet :) jess da.. nå skjer det ting igjen.. vært en tur hos pål (installbay) nå akkurat og hentet litt greier :D 1pk Vibroplast 1pk Bimast Bomb 2pk Bitoplast 1pk Splen jaja, hadde tenkt til å legge ut alt seinere i kveld, men here goes: før: etter: edit: ser helt rævva ut, men så bedre ut etter å ha klemt delene litt bedre på plass :) jo.. åsså flere bilder.. lekte litt med bagasjeluka.. var ett lag brownbread der fra før, så slang på et lag med bomb og et lag med splen.. måtte seff ha litt bitoplast på dekselet og :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 delte opp posten litt jeg, da det blei litt mye greier.. oppdatering!! demping av tak sto på planen.. tak ute.. eller.. inne da.. ja, jeg veit.. biltema sux.. fy faen jeg HATER biltema mattene! så et bilde av orginale VW demping.. PAPP :D sånn ser det ut når man tar av biltema matter.. så over til dempinga.. slang på 2 lag med BOMB jeg :) så slang jeg på et lag med vibroplast.. så til slutt splen.. fy faen for en forskjell ^^ hadde ikke trodd det hjalp så mye nei.. :) SÅ, mine damer og herrer! NYTT UTSTYR! SÅNN, det var alt.. spør i vei :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ser veldigt bra ut dette her :) Skulle ha dempet taket på bilen min også, men det gikk ikke helt sånn jeg hadde tenkt. Taket er så gammelt å sprøtt. Så når jeg begynnte å rive i det. så knakk det flere plasser, i tileg så er stoffet i taket festet opp rundt takluka. så måtte ha begynnt å kutte av det der i tilegg. Så det ble bare til at jeg klemmte taket fint på plass igjen før det ble helt ødelagt. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 anlegg med bil rundt! =) trur da detta blir bra Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ser veldigt bra ut dette her :) Skulle ha dempet taket på bilen min også, men det gikk ikke helt sånn jeg hadde tenkt. Taket er så gammelt å sprøtt. Så når jeg begynnte å rive i det. så knakk det flere plasser, i tileg så er stoffet i taket festet opp rundt takluka. så måtte ha begynnt å kutte av det der i tilegg. Så det ble bare til at jeg klemmte taket fint på plass igjen før det ble helt ødelagt. finnes alltid en løsning vettu ;) bare å trekke om taket det, så syns det ikke om det knakk noen steder.. dempe taket er et MUST :) anlegg med bil rundt! =) trur da detta blir bra hehe, er blitt bra allerede :) veide bilen med utstyr inni.. uten de batteriene og bagasjerommet ikke påbegynt.. 1320kg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 :D mye av det samme som jeg har nå jo... morel dotech ovation 4" snart 2x10 RE og en 12" for fun. xt 800.2 åssen spiller morel settet? er det det til 4k veil. pris eller? hadde ikke penger til det jeg:( og er det RE8 i tillegg? eller 10"? gi meg tilbakemelding på åssen det spiller:) får subbene mine snart.(endelig) la inn bestilling på RE8, men var litt redd for at de ikke ville dytte nok baki en 240, så tok RE10. har du noen porta kasseforslag til RE 10 eller? helst porter på midten.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 mye av det samme? :P samme produsent ja.. hehe.. men LANGT ifra samme du har ;) hadde forsåvidt dotech ovation før :) RE8 tok jeg med meg for morroskyld.. skal bygge en kasse i morra og teste de til det ytterste :p og xt 800.2 tok jeg med fordi en jeg kjenner skal ha.. hehe.. er absolutt utstyr som funker godt til normalt bruk, men dette er ikke normalt bruk ;) har 2 morel sett.. Morel Elate 6,5" 2998,- Morel Hybrid Ovation 4" 3898,- ang kasse.. så kan du finne kassemål på http://www.reaudio.com :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 finnes alltid en løsning vettu ;) bare å trekke om taket det, så syns det ikke om det knakk noen steder.. dempe taket er et MUST :) Taket er laget av noe tynt materiale som ligner på en mellomting mellom spon og papp. Det sprakk og løste seg opp over alt når jeg begynnte å rive i det. Hadde jo vært fint å få det dempa, men er redd for at det bare er småbiter igjen av taket hvis jeg tar det ned. Har jo prøvd å gjør anlegget i bilen mest muligt gjennomført. Å brukt de pengene som trengs for å få til dette. Men det har også blitt mye å prøve seg framm med ting å lære av det. Har veldigt lyst til å kjøpe en litt nyere bil å få begynnt helt fra bunn. Så bruke det jeg har lært av arbeidet på denne bilen, til å få en veldigt gjennomført og bra instalasjon. Akuratt nå blir ikke det så aktuellt hverfal. Siden de pengene jeg har ekstra må gå til å kjøpe inn resten av anlegget. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg