coqrouge Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Klimaanlegget mitt funket plutselig ikke på "nr 3", hvis dere skjønner .. Kjører en Golf CL 86. Noen som har en ide om hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hmm..dette kan sette meg i dårlig lys men : klimaanlegg i gof 2 ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 tror du tenker på aircondition der. Er nokså sikker på at klimaanlegg er rett betegnelse på apperatet som sitter i min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 øøø... du har kun varmeapparat Ikke AC og ikke noe digital innstilling. Ergo, du har ikke noe mer klima enn i noe annen gammel bil. Og det er ikke klima.. Men er nok motstanden på viftehastighets bryteren som har gitt seg. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Er det jeg mener når jeg sier klimaanlegg.. Kunne du prøvd å forklare meg hva motstanden på viftehastighets bryteren er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Finnes klimaanlegg i golf 2. levert i stor skala i USA hvertfall... Men er nok bare varme apprat du har, og formotstanden på viften din er ødelagt.. Er lett å bytte, kommer til den om du demonterer nederste del av dashbordet på passasjersiden, så finner dyu vifte motoren under der, Der hvor kontakten går inn er formotstanden, denne vipper du ut og tar av 2 kontakten, men lykke til med å finne en motstand som virker på alle hakk med mindre du får tak i en ny Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg har Aircondition på min 1991 Golf 2 GTD Special Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Men på hakk tre så er ikke formotstanden tilkoblet. Da får den 12v direkte. Skjekk med multimeter om det er strøm i alle ledningene. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hei, funker fortsatt ikke. Har byttet formotstander men det hjalp ikke. Når jeg går på tomgang og flytter fra Stilling 1 til stilling 3 forandrer motorlyden seg. Noen som kan tolke noe utifra det, evt. har andre forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Har sjekket sikringen. Har ikke prøvd å målt spenningen, da jeg ikke har utstyr/kunnskap til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg