Gå til innhold

bil krasj,

Ranger emnet


subarualfen

Anbefalte innlegg

Hei godt folk. Jeg krasjet i går. Men politiet har ikkje fra tatt meg lappen enda. er det stor sjangs siden dem gjør det da jeg kjørte inn i ræva på en parkert lastebil.

 

er 56 meter skrense spor etter meg og bilen ble vrak.

 

Hva straff får jeg tror dere?

 

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article392646.ece

 

 

 

MVH Alf Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei godt folk. Jeg krasjet i går. Men politiet har ikkje fra tatt meg lappen enda. er det stor sjangs siden dem gjør det da jeg kjørte inn i ræva på en parkert lastebil.

 

er 56 meter skrense spor etter meg og bilen ble vrak.

 

Hva straff får jeg tror dere?

 

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article392646.ece

 

 

 

MVH Alf Arne

 

 

Sykeste, flaks at du i det hele tatt lever mann!

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen måler dem ladetrykk på en så smadra bil da? Går vel trolig ikke så mye lenger og hvertfall ikke hjula... Tviler på at de gidder å skru den ut for å sette den i en benk... Senking har ikke noe å si på bremselengda. 56 meter er jo ikke så langt, hadde det vært 200 meter hadde det vært noe annet.... Trur du beholder lappen jeg hvis du bare plyster hver gang du sel lensmann og KJØRER PENT heretter... :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren går som en klokke. gjikk i 20 minnutter etter ulykka.

denn ventilen for bremsene under bilen var ikkje justert etter senkinga heller. menn dette viste jo ikkje jeg for slik var det da jeg kjøpte denn så :( Har lappen i lommeboka nå og politiet har ikkje spørt eller sakt noe om denn! så satser på og beholde denn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med drivaksler osv da?

 

Tror nok dette går bra jeg. Har selv kjørt de veiene dere har der borte og det er egentlig rart det ikke smeller hele tida... Ble smånervøs jeg av å kjøre der seint om kvelden med 50 tonn... Møtte heldigvis ikke noen andre trailere da...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sikkert kjørt den veien selv mange ganger, men klarer ikke å se helt for meg hvor det er men.. uansett.. hva var din fart da dette skjedde da?? ser ut som om at du har hatt litt medfart der lissom.. så bra du ennå lever ja!!

 

og om de ikke tok lappen din på stedet, så kan 1 av 2 ting skje, enten sender de et brev, og ber deg levere lappen, noe du ikke trenger å gjøre, siden di ikke sjekker opp i dette(nå er ikke odda politi den mest overarbeidet, så risken er der jo seff).. eller så kommer de og henter den.. ringer seff først og "avtaler" tid.. hehe!

men med litt flaks så kan du se fram til en tid med lappen, selv om snuten tror du ikke har den.. hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår