andre3000 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hei. lurer på om det er noen her inne som vet vilken turbo som man eventuelt kan sette inn i min gti, er 150 hk orginal turbo. hva jeg må tilpasse og kjøpe til den spessefike turboen? å hvor mye den gir og om jeg må bytte noe annent tilbehør viss jeg monterer den? hadde tenkt meg ett sted mellom 220hk og 235 hk. kom gjerne med utspill eller forslag til motor modifikasjoner som vil hjelpe betydlig i prestasjon. hilsen andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Nå er jeg litt usikker på om du får k04-turbo i tverrstilt utgave, men den i kombinasjon med dyser og map/chip burde jo klare å levere 240hk. Husker ikke toppeffekt på denne snurra i forbifarten. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 okey, er iallefall en kar i usa som har 258whp and 322wtq=nm tenker jeg. vet du hvor jeg eventuelt får kjøpt k04 turboen og dyser? mvh andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 vil gjerne høre mer om dette selv! hva må byttes/forsterkes om man bytter turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 okey, er iallefall en kar i usa som har 258whp and 322wtq=nm tenker jeg. vet du hvor jeg eventuelt får kjøpt k04 turboen og dyser? mvh andre Kan skaffe K04, jeg men før du kjøper dyser, hører du med han som skal chippe den, hvilke dyser han har program til. Trenger vel bare turbo og pakninger. Kan være lurt med nye oljeslanger også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 samt eksos, luftfilter kit, å noen har også nevnt noe med IC men dt er ikke jeg sikker på.. har også lyst til dette om jeg beholder børshaaa Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 okey, har allerede eksos, luftfiler og planer om ic. hva er ca prisen på en k04 turbo og hvor mye hester vil den ca gi? her har dere en link til han i usa, http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2901711 det er uten turbo bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 okey, har allerede eksos, luftfiler og planer om ic. hva er ca prisen på en k04 turbo og hvor mye hester vil den ca gi? her har dere en link til han i usa, http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2901711 det er uten turbo bytte. pris på orginal bytte turbo hos GIK er ca 6500kr.. kimmit har den til 4900kr og biltema til 3900kr.. gjelder k03 turboen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 pris på K04 turbo? hvor mye kan man trygt lade med ny K04 turbo, pakninger, oljeslanger og dyser? så det holder... lite keen på å skru på bilen hver dag fordi noe ryker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 pris på K04 turbo? Har du lest innlegget som er rett over ditt eget? En FMIC vil nok endre responsen på bilen, men noe must er det ikke. Da ville jeg heller brukt penger på en clutch :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Kan vel lade omtrent det samme med K04, men den flytter mer oksygen da den er større..... Går sikkert an å få tak i K04 til rundt 7200,- :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 http://kimmit-sport.com/e-shop/index.php?cPath=129_21 k04 til 5000kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 http://kimmit-sport.com/e-shop/index.php?cPath=129_21 k04 til 5000kr.. Nå er det strengt tatt ikke noe K04 da, men en kinakopi.... Står ikke om den er til langs eller tverr-montert motor heller Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nå er det strengt tatt ikke noe K04 da, men en kinakopi.... Står ikke om den er til langs eller tverr-montert motor heller kina eller ikke, den fungerer nok like bra! Og står det er til passat og den er langstilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 drev og tittet litt på nettet igår. blandt annent i usa, der fant jeg dette. Want to add more muscle to your 1.8T without paying an arm & a leg? The heart of our 1.8T turbo upgrade kit is the higher output K04 turbo, manufactured by BorgWarner Turbo Systems, the original equipment supplier to Audi and VW. NEUSPEED includes a high performance P-Chip that raises boost pressure and remaps the ignition timing and air/fuel ratio functions. The rev-limiter and top speed governor are also raised. Also included are Denso Iridium spark plugs, a new fuel pressure regulator and all required gaskets and hardware. Notes: 240hp (flywheel) based on our 2000 GTi 1.8T test vehicle using the K04 kit, P-Flo intake, and NEUSPEED exhaust. Note: this item is not legal for use in the State of California and does not carry an CARB exemption number. Check your State's vehicle emissions laws before installing. her er en link: http://www.esetuning.com/product-p/neuspeed-k04-vw.htm men vil ikke dette passe på en 1999 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg