sugekopp Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hvis bare mansjetten din har sprekt så bytter du bare den! det er ingen vits i å bytte drivakslen med mindre u hører knatring/knusing/knekking i sving eller når du gir på. det skal også forekomme en god del vibrasjoner i rattet pga dette Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 subaru levera stort sett dela med isoporkvalitet, spesielt drivknuter og den slags, har btw deler eller heil bil te salgs Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Fikk byttet aksling fv. på min Legacy 2,2 GX 1991 på merkeverksted for 2 år siden, det kostet under 3000 inkludert originaldeler, både aksling, ytre drivledd og ytre og indre mansjett... Det bør bemerkes at hvis Subaru(og sikkert de fleste andre biler) kjøres i løs snø, slik at det pakkes opp rundt akslinger o.l i kaldt vær, og deretter parkeres umiddelbart vil du kunne oppleve at snøen som smelter pga bilvarmen vil fryse til is blant annet rundt mansjettene, når du da starter igjen og tar løst kan du relativt kjapt tenke deg hva som skjer. Unngåes ved å børste vekk snøen i nærheten av mansjettene før man parkerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.