Velibra Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min audi a4, kjøpte den ved en tilfeldighet da jeg var hos dekbaron1 i ålesund og kjøpte dekk på min volvo 850,meda dem la om dekk til meg måtte jo jeg ha noe og bedrive tiden med så jeg fekk låne en audi dei hadde der utstillt tilsalgs,og ente med att jeg likte den så godt att det var ik noe annet og gjør enn og reise tilbake dagen etter og kjøpe den.. Men etter og ha eigd den i nesten 14dager ryker girkassa,til all fustrasjon får jeg tilbake 5tusen som da er ingenting når enn skall til med ny girkasse på ein slik bil,for den koster nemmeli 53 000,- ny,og 32 00,- brukt..fekk taki en kasse som dem sa var kjørt 19 000 fra tyskland til 15 000,- med innbytte av den gammle kassa.. men når kassa annkom viste jo det seg att kassa såg ut som eit dass og etter min mening har kjørt minst 250 000 og knust bakerste girkassefeste til traværsen under,men til all frustrasjon blir den montert og limt med flytende metall så pass det gjekk ann og ta seg ein ferie tur i sommer...Det var litt om første månen jeg eigde bilen:cool: Legger ut noen bilder av bilen Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Var en tur til sverge,der jeg fekk lære att jeg aldri skall parkere i parkeringshus utten kamera igjenn..og heller ik sette igjenn gps`en igjenn i bilen..men akkurat det med og sette igjenn den er jo greit...det skall jo en ik gjøre når mann er på tur.. Da jeg kom oppigjenn til Jessheim fekk jeg ny rute på Hurtigruta Bilglass:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har innvistert i senkesett,og idag var dagen komt for og bjønde og montere det:) Etter endel knøding fekk jeg på senk framme idag,for ta bake en av neste dagane,men synst det var utruli teit og gape for og montere senk på denne bilen.. men fekk det til:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 jaja,da var chipp montert;) funker ganske greit:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvilket firma i Tyskland kjøpte du kassen av? Tips: modellen heter Avant, ikke Advant :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 heheh,greeit:P kjøpte den igjennom norskbildelesenter.. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Har montert litt sterio anlegg.. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 måtte bare legge inn det bilde..var så utrolig blangt,vertfall med tanke på att det er mobil bilde. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 har også fått på front nå,og takvinge.. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ser bra ut! :) kjipt at noen skulle stjele gps'n :| Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg