v-vika Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 E da nåken som har nåke tips. Eg har ein A6 95.mod.avant som har følgene fel: Ligger å jager på turtall 200-3000 rpm. : Det er ingen guff i bilen max 120 km/t. : Holder eg klutsjen inne for lenge ved gir-shift stopper motoren. : Har skiftet -plugger rotor fordeler bensinfilter luftfilter lamdasonde alt uten at bilen har blitt bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hvilken motor? Kan være deffekt luftmassemåler, prøv å dra ut sticket på den, hvis bilen da fungerer tilsynelatende normalt så er det den som er deffekt. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-vika Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det er ein 2,0 bensin motor på 115 hk. Trur det er den samme motoren som står i audi 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Samme motor som jeg har i golfen, ville prøvd å koble ut luftmengdemåleren. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 sjekk om den drar falskluft noen plass Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-vika Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kors sjekker eg om den drar falsk luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 sjekk at alle klemmene sitter som de skal, og at det ikke er noen skader på rør mellom innsuget og luftmassemåleren. hvis du ikke finner noe da, kan du (sett at motoren ikke tikker så alt for mye) legge øret inntil skjøtene og høre. hvis du hører en ganske markant "plystre" lyd er det godt mulig det er en lekkasje der. hvis du ikke klarer å finne noen feil da, så er det ihvertfall ikke så veldig graverende. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kors sjekker eg om den drar falsk luft. ta og sjekk alle salngeklemmer, hrist litt på ledninger ved innsug og sånt, hører du det skrangle, så er det nok en klemme ller 2 som er løs, det kan være problemet ditt...:P Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg