Jonte Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by pumpedyse er det skiver bak på den ? En 1,8 90hk Golf 2 har nok trommler bak. Dessverre Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Jonte En 1,8 90hk Golf 2 har nok trommler bak. Dessverre det vet jeg, men tenkte det kansje var ettermontert. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 det er nok tromler bak. bilder kan jeg prøve å få lagt ut. om litt. Det beste er å ringe meg. pm og du får mitt nummer. Er ikke så ofte på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banzaii! Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Er motoren bra? Hvor mye? noen som har en weber til denne motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 motor har gått 200k er kjapp på gassen, starter lett. Jeg kjenner den kun etter en kjøretur på et par mil. Lekker noe olje i pakninger. topp og bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Bilder av bilen kan du se på følgende link. Bildene er store og mørke... http://www.stud.ntnu.no/~brataas/bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banzaii! Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 en tusenlapp. og den sitter i bilen ennå, så du må nok skru selv eller så kan det ta litt tid før jeg gidder å rive den ut. pm for nummer så kan vi snakke om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hadde ikke enda litt større bilder a :P Btw.... Hvordan fikk du festet gasspedalen av de pedalene i det settet der? jeg har akkurat samme dekslene men det er jo umulig og feste dekslet som skal på gasspedalen!! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by ThaBoZZ Hadde ikke enda litt større bilder a :P Btw.... Hvordan fikk du festet gasspedalen av de pedalene i det settet der? jeg har akkurat samme dekslene men det er jo umulig og feste dekslet som skal på gasspedalen!! Eeeeeh... Jeg har ikke peil, i og med at jeg aldri har montert dem. De satt fast da jeg fikk bilen. Bilder: http://www.stud.ntnu.no/~brataas/bil/ Juster litt på lyssettingen på skjermen så dukker de opp. Dårlig ide å ta bilder midt på natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by ThaBoZZ Hadde ikke enda litt større bilder a :P Btw.... Hvordan fikk du festet gasspedalen av de pedalene i det settet der? jeg har akkurat samme dekslene men det er jo umulig og feste dekslet som skal på gasspedalen!! De er bare poppet rett på pedalene. han har ikke tatt av gummien en gang. mulig han har lagd nye hull i de nye pedalene? Og jeg har gjort om bildene, (i alle fall flyttet de ut av sidene. Motor er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 rattet m nav er det til salgs eller? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 ja hva med rattet? hehe. første mann til mølla? pris ? + nav såklart Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 nei nei :D du har grom golf alt, jeg trenger ratt :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 men jeg har orginalt ratt med rally stoler. det passer ikke. jeg vil ha sports ratt Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg