Gå til innhold

trenger hjelp til fremtidig bil

Ranger emnet


KadettKris

hvilken bil syns du er best og fines å drive med?  

16 stemmer

  1. 1. hvilken bil syns du er best og fines å drive med?

    • Opel Rekord A P1
      1
    • Opel Rekord A P2
      0
    • Opel Rekord B
      0
    • Opel Rekord C
      7
    • Opel Rekord D
      1
    • Opel Manta A
      7


Anbefalte innlegg

Jeg er bare 13 år, men jeg grubler :wonder: altid på hva slags bil jeg skal ha når jeg blir voksen som min første bil, jeg tror jeg skal ha manta A eller rekord p1 :driving som første bil, men hva slags rekord er det som har størst motor rom og er best til bane kjøring og andre ting som streetmeet.

Det kan hende det blir en rekord c coupe, men jeg liker best p1 fordi jeg har sett en del bøllette versjoner av den. :helpme:

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, C rekord er sikkert det jeg skal ha, jeg så på en P1 på finn, men det var ikke så god plass i motor rommet, nesten halvparten av motor rommet er dekket av en plate/vegg, jeg så også på en C rekord som er på finn nå som er oransje med 2 svarte striper på panseret, den er ganske strøken med stor plass, men den er ikke like fin inni.

grunnen til at jeg skal kjøpe meg bil for komf. penga er at jeg skal ha den som et prosjekt og jobbe med den på fri tia mi så jeg slipper det med at jeg nesten ikke får gjort noe med den når jeg blir voksen.

når jeg skaffer meg bil så skal jeg helt sikkert ha en v8 i den. :thumb

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal laste opp bilder her, må de komme fra internett. dvs hvis du har noen bilder på pc'n som du vil legge ut, må du først laste de opp på internett. feks photobucket.com - lage deg konto der (gratis foroalbum)

så trykker du på den knappen som er en gul firkant med bilde av fjell og sol på toppen av meldingsfeltet, og kopierer over internett adressa til det bildet.

Opel har Rekorden

 

'85 Opel Rekord 3.0i

'84 Opel Rekord CD 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Når jeg skaffer meg en rekord c ville disse lyktene passa bra på bilen. mustang_026.jpg

Eller disse lyktene. mustang2-9.jpg

Jeg er ikke helt sikker, men hvis de ikke gjør bilen finere så får jeg bare beholde de originale lyktene, men jeg skal ha 4 runne lykter forran, men da kan det hende at jeg må ha en annen grill ellers vil det ikke passe.

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår