Johnnyboy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hello!! Har et lite spørsmål ang eksos-manifolden, Har en toyota carina2 (1987) med en 4a-c ( gasser motor) og lurer på om eksos-manifolden ifra en corolla gt ( ae82) som har en 4a-ge motor passer på min motor(4ac)?? Siter Speed doesn't kill. Moronic lack of thought, kills. Inattention kills,But speed doesn't Nå: Corolla E10. X Toyota Carina 2. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hør med noen her TSCN.NO's forum eller TS-OGN, kanskje noen der kan hjelpe. Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bare av nysjerrighet... hvorfor skal du sette på en eksos manifold fra en GE topp på en 4AC? Skulle da ikke være problem å finne en C manifold hos hoggeren :roll: :P Vet ikke om den passer eller ikke, men jeg kommenterer bare - eksosmanifolden til GE toppen står på motsatt side i forhold til den gjør på 4AC... Vet ikke om det har noe å si, men jeg mener å huske fra bilder jeg har sett at utforminga er ganske lik... Er forøvrig på jakt etter en 4AGE motor, med eller uten kasse, med eller uten motorstyrings elektronikk, men helst med oljedusj på undersiden av stemplene... Noen tips? Befinner meg i stavanger regionen, men reiser gjerne ett stykke for å hente... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ifan Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 kan jo godt værre han tenker¨på grenrør da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 kanskje... :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg