acoupe Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hei, Jeg har justerbare dempere fra formel k. Problemet mitt er at på den ene siden bak får jeg ikke bilen lavere. På førersiden bak er demperne skrudd nesten i bånn, 2cm igjen tror jeg, og jeg visste att på passasjersiden bak var ikke skrudd ned like langt, tror den var 4 cm fra bånn. Bilen sto da litt skjevt som alle skjønner. Så i dag skulle jeg gjevne ut dette, så jeg skrudde ned på passasjersiden til samme høyde som på førersiden. MEN den ble knapt lavere!!!??? Så jeg tok av hjula igjen å skrudde helt i bånn for å sjekke om det ble noe forskjell, men den ble allikevel ikke lavere!!!! HVA kommer dette av? jeg sjekket at demperne ikke hadde hengt seg opp på noe måte, alt var som det skal. Så nå står bilen fremdeles skjevt, lavere på førersiden enn passasjersiden, selvom at demperen er skrudd lengre ned på passasjersiden. Noen som vet hva dette kan komme av??? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har du slik gummipute som skal forhindre at du bånner demperen på da? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har du slik gummipute som skal forhindre at du bånner demperen på da? Det er jeg usikker, men er nå rart at jeg får den lavere på ene siden bare? Hvor sitter denne gummiputa evnt da? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 den sitter tredd på støtstanga på demperen. hvis du har slik på så må den muligens kortes inn for å få bilen lavere. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 den sitter tredd på støtstanga på demperen. hvis du har slik på så må den muligens kortes inn for å få bilen lavere. Skjønner! Men still...funker jo fint den på andre siden..rare greier! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Formel K er det ikke? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 kanskje førersiden har fått litt mer belastning, med tjukke folk som går ut og inn av bilen, og den på denne måten har blitt lavere på førersiden? hehe Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg