Turbotrille Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Har et kjempeproblem, har ingen ide på tenningsrekkefølgen på en 5 syl motor og tror pluggkablene ble rotet litt rundt idag når jeg skulle bytte, noen som har peiling? Haster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 He, he... Høres ut som et lite problem ja... Tenke, tenke dukenukem Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Ja, nå husker jeg det... Det er 1-2-4-5-3... Greeting from Blowback alias Italiano Power dragcar Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Glimrende, takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Best du skaffer deg verkstedshåndboken så du ikke blåser hue av deg nede på ulvedalen... :D Tingen det når man først mekker.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Nå har jeg vært å stilt tenningsrekkefølgen, jeg har nye pluggledninger, ny rotor og nytt fordelerlokk, ingenting hjelper, har gnist på alle fem sylindrene og den får bensin og luft, men vil bare ikke starte. Noen som har peiling på VW Transporter sin 2.5 bensinmotor? 98 mod. Nå er jeg drittlei, om noen har kommet med et vetig svar skal jeg prøve det, ellers blir bilen sendt avgårde til Møller imorgen når jeg våkner aå får de fikse den for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Du har sjekket at timingen er riktig? (at eneren tenner når eneren skal tenne...) Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 tenningsrekkefølgen står på blokka rett ved siden av syl nummer 1. på 10v toppen hvertfall :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg