eonVR6 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Sverger til Mercedes 190E 2.0 Forgasser. Eide en i et år, fylte kun 1 liter olje etter på hele den tiden. Driftet det jeg klarte dær jeg klarte det:partyon: Var på cross bane me bilen i 3 timer :D litt skjev bakstilling og høy temperatur men sånn går det :D :offtopic Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Sverger til Mercedes 190E 2.0 Forgasser. Eide en i et år, fylte kun 1 liter olje etter på hele den tiden. Driftet det jeg klarte dær jeg klarte det:partyon: Var på cross bane me bilen i 3 timer :D litt skjev bakstilling og høy temperatur men sånn går det :D :offtopic skal du være helt sikker så går du for 2.0l Diesel :w00t Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 skal du være helt sikker så går du for 2.0l Diesel :w00t De motorene er udødelige, men resten av bilen er nødt til å være den største dritbilen mercedes har laget. I løpet av 1 år, så har mærca mi spist 2 girkasser 2 bakakslinger 1 mellomaksling og et mtorfeste. Og da har jeg bare kjørt "normalt"(tror bakstillinga på`n har blitt skeiv også) Har i tillegg hatt en volvo 245 som skambruksbil som jeg faktisk har PRØVD å tatt livet av men den funker irriterende bra enda. Ser ut til at mercedesen tygger i seg deler...makan til selvdestruktiv bil har jeg aldrig vært borti. En "veninde" av meg hadde en 2,0i og den hadde tendenser til å tygge i seg deler den også. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Opel Rekord med 2.2i er gudd herjebil, må også henge meg på Volvo 240 og Sierra her også. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Mazda 929. Hatt 3 stk, de tåler jaggu dommedag. Få tak i en GT-utgave med 120hk. Gammel Toyota Carina. Kjøpte en for 2lapper forrige uke, nyydelig motor. Ikke startet på 3år, første dagen jeg hadde den dro jeg 190'en min 4mil opp på fjellet for motorbytte. Ville unngått biler med mye komplisert/sårbar teknikk. Da er en gammel japs bilen å gå for :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg