-Matsi- Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hey. Jeg ska kjøpe meg noe lakk tengte jeg for og lakke noen flekker og paneler på bilen min selv. Noen som har noe peiling på ca prisen ligger på for 1 litersboks med lakk for bil?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hey. Jeg ska kjøpe meg noe lakk tengte jeg for og lakke noen flekker og paneler på bilen min selv. Noen som har noe peiling på ca prisen ligger på for 1 litersboks med lakk for bil?.. her i tønsberg ligger prisen på ca 820 ell noe sånt for en liter med lakk. Men man må ha tynner, herder, grunning osv. Jeg skulle ha en halvliter lakk til bilen min, og da ble det 1800 med alt. Prisene varierer fælt, pluss at lakken min var metallic. se litt på nettet og sammenlign litt så finner du nok noe:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Matsi- Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 fik kjøpt meg lakk nå.. var på fargeglede, så blandet han billakk for meg på sprayboks for 190 kr.. var ikke så galen pris synes jeg;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Men så er det forskjell på bråte på BOX og en halvliter med skikkelig lakk og klarlakk + remedier...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg