thomas1 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 hello noen som har en baklås/koffertlås til en vw jetta 2 90mod til salgs? har sentrallås vel å merke.. prøvd overalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 er det bare knappen bak med låssylinder du er på jakt etter?? eg har denne men er til utan sentrallås men kan sjekke i mårra om dei er like. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 denne du treng sant?? dele nr. 165 827 576 dette står ved sida av knappen på vesntresida meiner eg. du har vel låsesylinderen?? den er lett å skifte ut. den eg har så er nøkkelen knekt inni. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas1 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ja akkurat den jeg trenger....! :) men er nøkkelen knekt inni? mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 sendt deg pm. ja nøkkelen er knekt inni men viss du har din gamle låssylinder så er det bare å flytte over. man løyser sylinderen ved å fjerne ein låseskive på baksida. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg