villejan Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Skulle vite noen priser hos dem, men det er jo umulig å komme gjennom til dem.... Skulle hatt prisen på: TSW RAZOR og PACE med 195/45-15 dekk. Boltsirkel 4*108(Fiesta) Samme med TSW RAZOR med 225/45-17 til bmw e36. Noen som kan undersøke som bor i nærheten, eller som har kontakter? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 beste er å ikke gi opp med telefon.. eller dra dit selv.. ;) eller få hjelp.. :) lykke til uansett:D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by jackpot beste er å ikke gi opp med telefon.. eller dra dit selv.. ;) eller få hjelp.. :) lykke til uansett:D Kjedlig å dra helt fra Bergen og ned bare for å høre på pris :( Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvis jeg skal bare ned å høre priser gitt.... Noen andre som har billige priser på dekk? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 bare å ringe evig, så kommer du igjennom til slutt.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 har ringt siden 0800 i morges og framdelesingen som tar tlf. prøvde mobil nr også, men ingen svarer der heller! TÅPELIG! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 De gidder ikke å ta telefonen fordi de får ikke solgt mer enn de gjør nå uansett. De var sykt stressa når jeg var der. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hva med å stikke innom på lørdag? ta det i forbindelse med treffet på strømmen :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 det er helt sjukt hvor effektive dem er på sharif! det skal de ha for, de står på noe jævlig! men de er ikke så forsiktig med felgene dine da Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by pololars Kjedlig å dra helt fra Bergen og ned bare for å høre på pris :( Skal du hente det? Prøvde å bestille på postordre (jeg kom igjennom på tlf). Etter 7 (!) purringer hadde de fortsatt ikke sendt noe. Jeg dreit i dem og kjøpte noen dritt dekk i Bergen i stedet. :rolleyes: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Nå skjønner jeg ingenting..... Selv om en bor i Bergen er det ikke nødvendig å kjøre rundt på dritt dekk, en får tak i bra dekk her og.... Ta en tur opp på Tores Dekk og Felg, og han hoster nok opp bra priser og kanon bra dekk. Har handlet der de siste årene og er veldig fornøyd!!!! Og du får veldig bra service og....... etter en bane tur var det kast i felgene mine forran, og jeg gikk opp til de og fikk to nye, pluss veeeeldig billige Dunlop SP9000 215/40-17..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by villejan har ringt siden 0800 i morges og framdelesingen som tar tlf. prøvde mobil nr også, men ingen svarer der heller! TÅPELIG! Prøv Big Wheels du... dette sto i en tråd her på forumet for ei stund sida: HEISANN,ANGÅENDE PRISER TIL SHARIF JEG HAR FÅTT AGENTURET FOR ALT AV SENDINGER FRA SHARIF,GJENNOM FIRMAET BIG WHEELS I KRISTIANSUND ALT AV SENDINGER UTENFOR OSLO VIL GÅ GJENNOM DETTE FIRMAET,ONNONSER KOMMER SAMMEN MED SHARIF SINE SAMT PÅ GATEBIL 2003 TLF 92600673,98 025 085 MVH JENS MORTEN VIKTIL BIG WHEELS :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Tores auto har noen utrolige bra priser og utrolig bra service det skal de ha. MEN: Skal du ha felger som OZ og TSW, MOMO, så kan de ikke sammenlignes med andre som har disse felgene i sitt sortiment! Derfor prøver/prøvde jeg å få en sammenlignende pris i forhold til Sheriffen! Utrolige bra priser på replika felger og RIAL. Har selv kjøpt dekk og felger her, og kan anbefales! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by villejan Tores auto har noen utrolige bra priser og utrolig bra service det skal de ha. MEN: Skal du ha felger som OZ og TSW, MOMO, så kan de ikke sammenlignes med andre som har disse felgene i sitt sortiment! Derfor prøver/prøvde jeg å få en sammenlignende pris i forhold til Sheriffen! Utrolige bra priser på replika felger og RIAL. Har selv kjøpt dekk og felger her, og kan anbefales! Rart du ikke kan sammenligne med andre som har dette i sitt sortiment, fordi Tommy/sharrif kjøper disse felgene hos felgimport. Og da er det jo bare for selgeren og få bedre priser hos felgimport eller ikke ta like stor fortjeneste. Eller du kan starte med parralellimport.... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Gammel tråd men liten vits å starte en ny tråd.. Det står på hjemmesiden til sharif at han ikke legger dekk på felgene om jeg kjøper begge deler av han? Noen som kan bekrefte at dette er tilfelle? Vurderer å dra dit til uka og handle felger men om han ikke legger på dekk så handler jeg et annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg