Gå til innhold

Sharifs igjen....

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Skulle vite noen priser hos dem, men det er jo umulig å komme gjennom til dem....

Skulle hatt prisen på: TSW RAZOR og PACE med 195/45-15 dekk.

Boltsirkel 4*108(Fiesta)

Samme med TSW RAZOR med 225/45-17 til bmw e36.

Noen som kan undersøke som bor i nærheten, eller som har kontakter?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Kjedlig å dra helt fra Bergen og ned bare for å høre på pris :(

Skal du hente det? Prøvde å bestille på postordre (jeg kom igjennom på tlf). Etter 7 (!) purringer hadde de fortsatt ikke sendt noe.

Jeg dreit i dem og kjøpte noen dritt dekk i Bergen i stedet. :rolleyes:

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting.....

Selv om en bor i Bergen er det ikke nødvendig å kjøre rundt på dritt dekk, en får tak i bra dekk her og....

Ta en tur opp på Tores Dekk og Felg, og han hoster nok opp bra priser og kanon bra dekk.

Har handlet der de siste årene og er veldig fornøyd!!!!

Og du får veldig bra service og....... etter en bane tur var det kast i felgene mine forran, og jeg gikk opp til de og fikk to nye, pluss veeeeldig billige Dunlop SP9000 215/40-17.....

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

har ringt siden 0800 i morges og framdelesingen som tar tlf. prøvde mobil nr også, men ingen svarer der heller!

TÅPELIG!

Prøv Big Wheels du... dette sto i en tråd her på forumet for ei stund sida:

HEISANN,ANGÅENDE PRISER TIL SHARIF

JEG HAR FÅTT AGENTURET FOR ALT AV SENDINGER FRA SHARIF,GJENNOM FIRMAET BIG WHEELS I KRISTIANSUND

ALT AV SENDINGER UTENFOR OSLO VIL GÅ GJENNOM DETTE FIRMAET,ONNONSER KOMMER SAMMEN MED SHARIF SINE SAMT PÅ GATEBIL 2003

TLF 92600673,98 025 085

MVH JENS MORTEN VIKTIL

BIG WHEELS

:cool:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tores auto har noen utrolige bra priser og utrolig bra service det skal de ha.

MEN: Skal du ha felger som OZ og TSW, MOMO, så kan de ikke sammenlignes med andre som har disse felgene i sitt sortiment! Derfor prøver/prøvde jeg å få en sammenlignende pris i forhold til Sheriffen! Utrolige bra priser på replika felger og RIAL.

Har selv kjøpt dekk og felger her, og kan anbefales!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Tores auto har noen utrolige bra priser og utrolig bra service det skal de ha.

MEN: Skal du ha felger som OZ og TSW, MOMO, så kan de ikke sammenlignes med andre som har disse felgene i sitt sortiment! Derfor prøver/prøvde jeg å få en sammenlignende pris i forhold til Sheriffen! Utrolige bra priser på replika felger og RIAL.

Har selv kjøpt dekk og felger her, og kan anbefales!

Rart du ikke kan sammenligne med andre som har dette i sitt sortiment, fordi Tommy/sharrif kjøper disse felgene hos felgimport. Og da er det jo bare for selgeren og få bedre priser hos felgimport eller ikke ta like stor fortjeneste. Eller du kan starte med parralellimport....

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Gammel tråd men liten vits å starte en ny tråd..

Det står på hjemmesiden til sharif at han ikke legger dekk på felgene om jeg kjøper begge deler av han?

Noen som kan bekrefte at dette er tilfelle?

Vurderer å dra dit til uka og handle felger men om han ikke legger på dekk så handler jeg et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider