Crackler Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Legger ut noen bilder av prosjektet jeg holder på med for tiden, er en ford 17M 1972mod. 1,7l V4 motor. kjøpte den av en kar her på forumet så planen min er nå og få den ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har kjøpt inn en del deler som skal på bilen, di orange blinklysa som stod på var begynt å fallme (sprekke) så det vart kjøpt inn nye hvite blinklys. senkesett ble også kjøpt inn. bilder kommer i løpet av morgen dagen. Taktrekket skal også byttes ut, da dette begynner bli sort. har kjøpt inn 6m med nytt hvit skinn. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Denne var jo råstilig! Blir morsomt og følge med på denne :thumb Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Fin bil du har kjøpt deg:) Har en 74 taunus jeg da, er jo ikke noe M ,men taunus er det:P Stå på:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tøff bil;) Mekti at d e fleire so styre me m, eg og har en, uorginal me trimma 2.8 og noke ombygd til 26m, nesten ferdi, mn blir aldri heilt ferdi da:P legger ved et bilde, håpa d er greit:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tøff bil;) Mekti at d e fleire so styre me m, eg og har en, uorginal me trimma 2.8 og noke ombygd til 26m, nesten ferdi, mn blir aldri heilt ferdi da:P legger ved et bilde, håpa d er greit:D Var pen den.. Hvil ha samme front som du har på din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Crackler: Gjør som Powered by Ford og Fast 740 forklarer. Ellers så ser jo M'en din fin ut. Er det ny eller gammel lakk? Men de fuglebajsene håper jeg du fjerna fort. "M for Mektig" Så det greit ut med overskriften nå? Lakken er helt ny, bilen er akurat rust sveiset, tektylert, å lakert.. Hehe :) Ja, skal fjerne fugleskjitn slik at lakk ikke ødelegges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Her er senkefjærene som er kjøpt inn, håper å få montert dem i løpet av uka.. Noen som har hørt om dette merket før? kjøpte di for 2300,- for 2 stk fjærer forran,fant ingen andre fjærer. er jo bladfjerer som må senkes bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Denne skal byttes, fikk den med bilen når jeg kjøpte den, pluss mye mer.. er det noen som vet av noen orntlig breie felger som passer på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er ikke så brede felger du får plass til foran i allefall. vet at 195 går bra, mens 205 skraper.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er ikke så brede felger du får plass til foran i allefall. vet at 195 går bra, mens 205 skraper.. Tenkte mest på bak ja, for der er det nokk av plass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Tenkte mest på bak ja, for der er det nokk av plass :D Gamle mercedes felger (ronal??) 5 eiker synst eg passa fint;) Er plass til ganske brede dekk/felger bak, vertfall 255, framme e litt verre, mn går sovidt me 225, men då me inpress og so lav profil at dekket går under fjærskålen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Gamle mercedes felger (ronal??) 5 eiker synst eg passa fint;) Er plass til ganske brede dekk/felger bak, vertfall 255, framme e litt verre, mn går sovidt me 225, men då me inpress og so lav profil at dekket går under fjærskålen;) hvor tung er bilen din på rattet da? 195 er på grensen på kjørbarhet... Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Pen bil dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Da har jeg fått hentet delebilen :cool: hehe.. den så noe sjabbi ut, å du verden hvor rustete den var.. Men noen deler var faktisk brukbare :D skal ordne noen bilder av den i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg