volvo240gl_1986 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 heisann, nå er jeg lei av min 240 og har lyst på en 945 med Fk/t, og lurer på hvilke fordeler det er men de forsellie årsmodelene, hvor jeg skall lete etter rust, svakheter osv takk:) mavh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ta ett søk, dette har vært oppe flere ganger før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 er ikke så gåo på det der søkegreiene jeg, derfor skriver jeg ny tråd jeg tenker mest på rust, om d er noe spesielle plasser de ruster? og om noen vet av en 945turbo så tar jeg i mot forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 de 4 "jekke punktene" må sjekkes hvertfall :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 okay:) men en ting til, 940 lt, hva vill LT si? hva er forselln på en LT og en GL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 LT=Lavtrykksturbo. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 gl står vel bare for grand lux. du får 945 med høytrykks turbo og lavtrykks turbo. eneste forskjellen på motorene er at høytrykk har justerbart wastegatestag, men lavtrykk ikke har dette. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Skal du ha deg 940 så få deg for guds skyld bil med klimaanlegg.. Jeg kjøpte meg bil uten ecc og angrer hver gang utetempen stiger over 18 grader.. Blir fort svett i ræva... Om det er ft eller fk spiller nada rolle.. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 takker for svar ja;)har kommet åver en 945 til 90000.- som har gått 21700km 96 modell.. høres det bra ut eller er det for mye? nye dekk vinter og sommer den står d lt på, og da er det vel fk? og disse fk motorene, går de i "eviheter" om man sjifte olje med javne mellom rom, og ikke justerer på noe? kjører orginalt med andre or, eller går det bra om man chipper og får opp trykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 takker for svar ja;)har kommet åver en 945 til 90000.- som har gått 21700km 96 modell.. høres det bra ut eller er det for mye? nye dekk vinter og sommer den står d lt på, og da er det vel fk? og disse fk motorene, går de i "eviheter" om man sjifte olje med javne mellom rom, og ikke justerer på noe? kjører orginalt med andre or, eller går det bra om man chipper og får opp trykket? Min onkels Fk (lågtrykkare) har gått over 400k, med jevn kjøring, og lite vedlikehold. Bytt litt olje, filter, og plugger av og til, og dette ser ut som evighetsmaskiner. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 90000 var kanskje noe høyt i pris Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Om det er ft eller fk spiller nada rolle.. Ikke på forsikringa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 90000 var kanskje noe høyt i pris Har minket med biler som blir lagt ut nå i ferien, så de som ligger igjen er gjerne de som er overpriset. Så når folk skal legge ut bilen sin til salgs, ser de hva disse ligger på, og priser bilen sin deretter. Noe som er veldig dumt for en kjøper. Men tror nok prisene vil gå ned igjen ettersom flere blir lagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ikke på forsikringa ;) stor forsell på forsikringa om man har fk eller ft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 stor forsell på forsikringa om man har fk eller ft? FT'en (høytrykk) forsikres som Turbo, og FK'en (lavtrykk) forsikres oftest likt som en GL/SE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.