Gå til innhold

Dynabel BF0756, erfaringer med denne?

Ranger emnet


Aneurysm

Anbefalte innlegg

Vurderer strekt å kjøpe denne, pga prisen og designet!

Noen som vet om dette er noe som holder, tenker da på kvaliteten osv siden den er så veldig billig!

 

Og hvor god(strerk) er dem?

 

Har en Alpine V12 5-kanaler på 850W nå!

Er den dårligere enn Dynabel?

 

 

Skal byttes ut da jeg ikke likte den så mye.

Prøvde RF Punch settet mitt på en annen forsterker, visste seg at lyden ble mye mye bedre :S

Alfa Romeo 156 1,8 Ts - 2000

Alfa Romeo 164 2,0 Ts - 1992 (Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at den faktisk er en god forsterker!

 

Man får som oftest det man betaler for, men denne er vel et unntak da den leverer mye mer enn andre konkurenter i samme prisklasse!

 

(Om man finner noen 6-kanalere til denne prisklassen)

Alfa Romeo 156 1,8 Ts - 2000

Alfa Romeo 164 2,0 Ts - 1992 (Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er det slik at det følger med en ledning, med en sånn bryter rulledings som du kan styre bassen med fra førerset?

 

Syns den kan bli veldig praktisk :)

 

Hadde denne selv i en tidligere bil! Kjempeforsterker som trenger MØE strøm!

Følger med en bryter så du kan justere litt fra coupe`n ja, men jeg koblet aldri opp denne på min!

Løp og kjøp! :coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne selv i en tidligere bil! Kjempeforsterker som trenger MØE strøm!

Følger med en bryter så du kan justere litt fra coupe`n ja, men jeg koblet aldri opp denne på min!

Løp og kjøp! :coplight

 

Heller ikke koblet min bryter... Lyset er så utrolig altforsterkt fra den, også hadde jeg ikke noe fornuftig sted å sette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg har ikke turt å skru opp forsterkeren å sjekka, men det sitter ei vifte i den som kjører på full pupp når man skrur på, for å så synke til lavere hastighet etterhvert... ?

 

Merka det spesielt godt etter jeg festa foresterkeren i baksetet.. Lyden forplanter seg godt i metallet den er skrudd i.. :P

 

Bumber denne jeg...

 

Skikkelig ekkel lyd i vifta. La aldri merke til dette da forsterkeren lå nede.. Er det normalt? Kun rett etter man skrur på anlegget..

 

Og hvorfor i helvette er det riller til luft UNDER forsterkeren? Folk skrur gjerne fast forsterker i ei plate, og da er det jo ikke no luft som kommer inn der alikavel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår