stepber Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hei, Det har ganske nylig kommet en slaglyd under bilen når jeg svinger til venstre på min Passat (1,9 TDI 00). Det virker som om slaget kommer rett under motoren. I gå merket jeg at det også kom et slag når jeg kjørte over fartsdumper. Noen som har en ide om hva dette kan være? Jeg byttet hele forrstillingen for 2 mnd siden, og i forrige uke byttet jeg den ene drivknuten, så jeg synes det er litt rart hvis det skulle være noe av dette som er gåent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 sjekket motorfestene dine? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepber Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Nei, har ikke det. Men høres dyrt ut...? Tenkte oss på en 3 timers tur i morgen. Hvis det er motorfestene, burde jeg ikke ta turen da før det er reparert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 kan vel kjøre lenge hvis bare ett av motorfestene har gått? men, jeg sier ikke at det er lurt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Har akkurat samme problemet på min, merket det slår litt i sparkeplata innimellom når jeg svinger og når jeg treffer dumper. Er ikke noe i forstillinga det er slark i så skjønner faen ikke hva det kan være. Mulig det er noe med dempinga... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg