KristianG Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Takk for det! Er innmari deilig å kunne kjøre hvor jeg vil, akkurat når det passer meg.. Hva synes dere om en panser-bh som ser ut som denne, må jo beskytte den flotte lakken som skal på i fremtiden...... Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Eg syns det er rått på 2'er golf, har ikke sett så mange 3'ere med panser bh, men absolutt, tror det kan bli tøft eg og ikke minst praktisk mtp, steinsprut ;) BTW, dritfin golf du har :) Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Den blå er ikke min altså.. :) Min er grå, og kommer også til å være det etter lakkering. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Den blå er ikke min altså.. :) Min er grå, og kommer også til å være det etter lakkering. Er klar over det du ;) men har liksom ikke sagt noe om bilen din før, så måtte bare si den var fin.. :) hehe.. ¨ Hvor skal du kjøpe panser bh fra, om du kjøper? Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har du en link til nettbutikk som selger slik "BH"? Send det gjerne på pm hvis det er hemmelig;) Tenkte jeg skulle få meg en slik til Varianten nemlig.. Grattis med lappen forresten:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 dem har sikkert enda noen par : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13682500&sid=xz6cabgT1pf473062&pos=null&tot=null Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hva synes dere? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 se der jaa;)bare se å få hiva dem på nå å sleng ut bilde:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Er bilen lakkert nå? JA!!!! Blir sikkert montering av fangere etc i morgen! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 søøøttt! :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Her er en liten smakebit for de som er nysgjerrig på hvordan dette vil se ut, inkludert meg selv. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 har på følelsen av at det blir jævla bra dette:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skal ta bedre bilder en dag.. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 håper du gjør!!! RUN OFF AND DO IT PROPERLY NOW! du har en hel gjeng med sultene ulver som venter på bilder! :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har bare mobilkamera tilgjengelig, så jeg må få lånt meg et speilreflekskamera og ta skikkelig bilder. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg