melluh Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 pusla litt med denna de siste dagene...fikk den av vwdude i fbm no felger som skifta eier og sånn...trodde det var en bra bil men NEI! krokan,krokan, sparkel fra forrige eier og mer krokan... bilen er forøvrig en 81 1.5 automatic med ca 130000 på tellern - vi snakker teknisk og motormessig en knallbil, med pent interiør i et dårlig skall! derfor blir det en look uten tanke på finish, så får man se hvordan det ender... vært litt dårlig på bildene men jeg legger ut det som har skjedd :) enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 og sånn! da er det meste gjort..siste lag med maling er på, og det meste satt sammen...mangler grind, cl leppe og klipsa til sidelistene...også tror ejg senken må "justeres" bittelitt ned.. blir det med eller uten fanger foran mon tro...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 tanken bak bilen var i utgangspunktet å bygge demobil for bilstereomoroa jeg driver med - det skulle blitt en strøken bil med tilsvarende stereo som ikke hadde gjort skam på seg på gatebil o.l. treff.... men... det var mer, mye mer rust enn det så ut for, så da forsvant planene i en helt annen retning... den ble bare lappet sammen, uten spesiell tanke på finish, og resultatet ble et litt bøllete utseende med matt sort farge! dette er forsåvidt en genial bruksbil/vinterbil men jeg har dessverre ikke bruk for noen av delene så bilens fremtid er litt usikker...men et salg er sannsynlig! så det er bare å sende meg en pm om dere lurer på noe..bilen er forøvrig ue-godkjent for en måneds tid siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 har prøveskilter i dag, og i morgen - kjørt 15 mil allerede i dag og ting går som smurt! eneste som har skjedd er at triptellern ga seg med å telle, men det er jo bare hyggelig i grunn...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 faen så tøff =) lakkert baklysa selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 få av fangerene og senk den mere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 lysa er nok noe hjemmemekk tror jeg, veldig passende denne bilen :D ellers vurderer jeg å droppe fanger foran ja, og "justere" fjørene litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Synes den så kul ut som den gjorde nå jeg, men mer senk er jo aldri feil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 så bilen på autodb.? selges? skal ikke selge felgene utenom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Behold fangerne. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 så bilen på autodb.? selges?skal ikke selge felgene utenom? felgene kan selges utenom, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 veldig tøff bil. tok en kjapp senking i photoshop, syns den kledde det godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 takk! :D hyggelig... den kler definitivt litt mer senk, ja! spørs nok om jeg ikke må justere fjørene bittelitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg