celispeed Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Nylig kjøpt meg en pendlerbil (Audi 80, 93mod) og merket at det samler seg forholdvis MYE vann i fotbrønnene fremme... (mest fremfor førersetet, meget lite i passasjersete) Virker som vannen renner inn "ovenifra" Noen som har noen ide om hva det kan være? Har søkt litt rundt å de som har kommet opp er: - ekselet ved pollenfilteret (men det er på en nyere bil) - wiren som går ned ved dreneringa - vannsperren bak dørtrekka på bakdørene som er løsnet Nå er jo jeg ikke en bilkyndig person.. så er det noen som har verkstedmanual eller lingnende med oversikt over alle deler og navn på ting og tang? ;) Eller finnes det noen flinke folk Bodø som kunne tenkt seg å tjene noen ekstra penger? Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 kan være rusthull rundt frontruta.. sjekk om vannet kommer oven i fra, gjorde det på en coupe quattro jeg hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 kan være rusthull rundt frontruta.. sjekk om vannet kommer oven i fra, gjorde det på en coupe quattro jeg hadde Takk for svar! :) Men har sjekket rundt frontruten... den er forresten skiften sammen med gummien (som hadde sett sine bedre dager) Dette hjalp dessverre ikke ;-/ Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Skjer dette når det regner eller vanlig når det er fint vær ute? Om det skjer når det er fint vær ville jeg sjekket kjølevannet ditt. For 2mnd siden ca byttet jeg varmeregisteret på min på grunn av lekk. da var røret som gikk inn i registret sprekt. Samlet seg rikelig mengde vann ved pedaler.... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg