Boosti Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Min søster kjøpte seg en daihatsu charade sedan som førstebil før helga, og jeg har fått jobb med og skru. Så da tenkte jeg at det kunne vært artig med en liten prosjekt tråd om bilen her. Bilen er en Charade sg 1,3l 16v, som har rulla hele 67.000km siden 92`. Bilen har hatt to eldre eiere og er aldri vinterkjørt. Baksete skal vist aldri ha vært brukt og bilen er tectylert for et par år siden. Denna bilen er ekstremt strøken, den ser rett og slett helt ny ut. Noen bilder av bilen: Noen Planene for bilen er: -Grøftelys i fangern foran, viktig at det ser så¨orginalt og fint ut. -Bytte ut kasset spiller med cd-spiller. Noen gode høytalere og en 12" fint montert i bagarserommet. -Ny endestuss eller bakpotte. -Luisi gt ratt, vist det er mulig og få rattboss til charade. -Alu felger til neste sesong. Motorommet er helt reint, ikke en oljeflekk: Bilen fikk hun for en vennepris, 12.000kr må vel væra et kupp? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Heisann. Denne så MEGET strøken ut :) Ang rattboss,så kjøp til Toyota Corolla,det passer. Passer nesten alt fra Ke70 og oppover til sånn midt på 90tallet Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Bilen min jo =) hihih fin rype i fin bil hehe :P :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Bilen min jo =) hihih fin rype i fin bil hehe :P :P Haha :)...roan litt nå. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Not bad! Pliiis ikke gjør noe harry! hehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Not bad! Pliiis ikke gjør noe harry! hehe Skal bare ha noe rosa interiør =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Neeeeeeeeeeeeeeei Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Skal bare ha noe rosa interiør =) Skal ikke diskriminere rosa jeg... men da må jo nesten hele bilen bli rosa ;) (og ikke plysj eller hår.. pliiiiis) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 jeg har prøvd og stoppe den rosa "stylinga". Men denna jenta har vist bestemmet seg for rosa, og da skal det vist væra rosa. off.. :op: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Skal ikke diskriminere rosa jeg... men da må jo nesten hele bilen bli rosa ;) (og ikke plysj eller hår.. pliiiiis) Nei for all del ikke noe hår :P jeg har jo prøvd meg på den å få den lakkert rosa men det var ikke så populært her i gården :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Neeeeeeeeeeeeeeei Neeeeeeeeeeeeeeeeei sier du ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Bilen er jo strøken sånn den er. Rosa vil ødelegge helheltsintrykket. Kjøp noen fine felger og shine opp bilen enda mer så er du jo i boks :) Og kanskje litt stereo og sånt.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Nei for all del ikke noe hår :P jeg har jo prøvd meg på den å få den lakkert rosa men det var ikke så populært her i gården :P Jeg stemmer for noe skikkelig brei drifte-styling, rosa pearl lakk og turbo ;) hehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Jeg stemmer for noe skikkelig brei drifte-styling, rosa pearl lakk og turbo ;) hehe Ja da er vi inne på noe:pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ja da er vi inne på noe:pray :pray It can be arranged :) Føler at BN Sports R32 4dr kit hadde vært midt i blinken: Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg